- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Aktuálně do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:
Back Office Manager
Hledáme energickou, samostatnou, aktivní osobnost, která by se starala o administrativní agendu, řešila organizační záležitosti, spolupracovala s obchodním oddělením a komunikovala jak s úřady, tak se zahraničními pobočkami skupiny Technicoat.
Co u nás budeš dělat?
· Vést a zpracovávat administrativní agendu různých oddělení
· Starat se o organizační, provozní a administrativní záležitosti různých oddělení
· Komunikovat s úřady, vyřizovat vše, co je potřeba
· Připravovat podklady, reporty a statistiky
· Spolupracovat s obchodním oddělením
· Spolupracovat s ostatními odděleními společnosti a pobočkami
Bavila by Tě taková práce?
Výborně. Tak nám pošli životopis, pokud
· máš minimálně středoškolské vzdělání
· pracoval/a jsi v administrativě min. 1 rok a práce „s papíry“ Tě baví
· nebo jsi čerstvý absolvent s chutí vše se rychle naučit
· umíš pracovat s MS Office (umíš tabulky, odeslat e-mail, napsat dopis) a najít vše potřebné na internetu
· máš dobré komunikační a organizační schopnosti, obchodní dovednost
· ovládáš anglický jazyk minimálně na úrovni B2, další cizí jazyk je výhodou
· vlastníš ŘP sk. B a jsi aktivní řidič
Za kvalitní práci Ti nabízíme:
· Kvalitní pracovní zázemí
· Odpovídající finanční ohodnocení
· Společné sportovní aktivity, kulturní akce
· Vzdělávací kurzy
· Stravenky
· Dovolenou navíc za odpracovanou dobu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.