- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

Aktuálně do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:
Back Office Manager
Hledáme energickou, samostatnou, aktivní osobnost, která by se starala o administrativní agendu, řešila organizační záležitosti, spolupracovala s obchodním oddělením a komunikovala jak s úřady, tak se zahraničními pobočkami skupiny Technicoat.
Co u nás budeš dělat?
· Vést a zpracovávat administrativní agendu různých oddělení
· Starat se o organizační, provozní a administrativní záležitosti různých oddělení
· Komunikovat s úřady, vyřizovat vše, co je potřeba
· Připravovat podklady, reporty a statistiky
· Spolupracovat s obchodním oddělením
· Spolupracovat s ostatními odděleními společnosti a pobočkami
Bavila by Tě taková práce?
Výborně. Tak nám pošli životopis, pokud
· máš minimálně středoškolské vzdělání
· pracoval/a jsi v administrativě min. 1 rok a práce „s papíry“ Tě baví
· nebo jsi čerstvý absolvent s chutí vše se rychle naučit
· umíš pracovat s MS Office (umíš tabulky, odeslat e-mail, napsat dopis) a najít vše potřebné na internetu
· máš dobré komunikační a organizační schopnosti, obchodní dovednost
· ovládáš anglický jazyk minimálně na úrovni B2, další cizí jazyk je výhodou
· vlastníš ŘP sk. B a jsi aktivní řidič
Za kvalitní práci Ti nabízíme:
· Kvalitní pracovní zázemí
· Odpovídající finanční ohodnocení
· Společné sportovní aktivity, kulturní akce
· Vzdělávací kurzy
· Stravenky
· Dovolenou navíc za odpracovanou dobu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?