O nás
Pro naši ryze českou energetickou společnost ENERG-SERVIS a.s. založenou v roce 1999, která je silným a stabilním partnerem společností EG.D a ČEZ poskytující komplexní služby v oblasti distribuční energetiky, nabíjecích stanic pro elektromobily, a obnovitelných zdrojů, hledáme kolegyni, kterou baví komunikace s lidmi, má ráda pečlivost, pořádek a je na ni spolehnutí.
Náplň práce:
- administrativní podpora obchodního oddělení
- komunikace se zákazníky, kompletace a podávání obdržených podkladů a potřebných žádostí
- sledování stavu zakázek a jejich správa, až k jejich dokončení
- běžná administrativa
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání
- zodpovědnost, samostatnost a pečlivost
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- proaktivní přístup
- znalost práce s PC na uživatelské úrovni ( Microsoft Office - Word, Excel) a online nástroje v podobném duchu
- řidičský průkaz sk. B
Co Vám můžeme nabídnout:
- nástupní mzda od 30.000,- Kč , popřípadě dle praxe a zkušeností
- získání znalostí v oblasti energetiky a obnovitelných zdrojích
- férové jednání, přátelské týmové prostředí
- školení
- možnost firemní rekreace, příspěvek na penzijní připojištění
- NÁSTUP IHNED, případně dohodou
Benefity
- Dovolená navíc
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště