- Plný úvazek
Společnost se sídlem na Praze 4 hledá šikovnou Asistentku/ recepční s komunikativní znalostí angličtiny. Jedná se o zkrácený úvazek – 5 hodin denně , vždy od 12:30 do 18 hodin, na dobu neurčitou – možnost 1–2 týdně i ranní směny od 8 – 13 hodin.
Hlavní oblasti zodpovědnosti:
- vedení pošty – příjem,odesílání, frankování
- objednávání kurýrů a taxi
- údržba kávovarů a kuchyňky
- skenování a archivace faktur
- vyřizování telefonických hovorů
- vedení a správa přehledu o zasedacích místností
- příjem návštěv pro oddělení
- asistence oddělením
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání
- praxe na pozici recepční nebo jiná administrativní zkušenost je výhodou, není podmínkou
- komunikativní znalost angličtiny
- samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
- výborné komunikační schopnosti
Nabízíme
- stabilní společnost
- dlouhodobé pracovní uplatnění
- příjemné pracovní prostředí
- pracovní místo na Praze 4 v blízkosti metra Budějovická
- nástup ihned
- pracovní doba pondělí – pátek do 12:30 do 18:00 hod/ případně dle dohody od 8:00 do 13:00 hod
- mzdové podmínky – 16 000 Kč/ měsíčně při 5 hodinovém úvazku
Informace o pozici
Místo pracoviště
Želetavská 1449/9, 140 00 Praha-Michle, Česká republika