- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost se sídlem na Praze 4 hledá šikovnou Asistentku/ recepční s komunikativní znalostí angličtiny. Jedná se o zkrácený úvazek – 5 hodin denně , vždy od 12:30 do 18 hodin, na dobu neurčitou – možnost 1–2 týdně i ranní směny od 8 – 13 hodin.
Informace o pozici
Místo pracoviště
Želetavská 1449/9, 140 00 Praha-Michle, Česká republika

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.