- 20 000 – 30 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE – likvidace pojistných událostí
POŽADUJEME: minimálně ukončené středoškolské vzdělání ekonomického směru, velmi dobrá znalost práce s MS Office, psaní „všemi 10-ti“, schopnost samostatné i týmové práce, odpovědnost, důslednost, smysl pro detail i vnímání kontextu věcí.
NÁPLŇ PRÁCE: vedení písemností a dokumentace k jednotlivým zakázkám, vyhodnocování účetních a technických podkladů, zpracování dílčích a závěrečných zpráv, korespondence a celková komunikace s klienty, administrativní práce podle interních pokynů a postupů.
PRVNÍ KONTAKT: v případě Vašeho zájmu zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mailovou adresu e-mail přes do 20.10.2020 s označením předmětu: VŘ – VM – Vaše jméno.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.