Referent Pojistných Událostí

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Máte praxi v administrativě a rádi by jste své zkušenosti rozšířili? Ano – tak čtěte dál. Máte znalosti z oblasti pojištění, pojistných smluv nebo BOZP? Ne – nevadí, rádi Vás vše naučíme.
Hledáme pečlivého člověka do teamu pro klienta působícího v oblasti autodopravy.

Co Vás v nové práci bude čekat:

  • správa pojistných smluv, pojištění majetku a vozového parku
  • evidence pojistných událostí, komunikace s pojišťovnami
  • evidence a řízení reklamací
  • spolupráce s personálním úsekem – nástupy a zaškolení řidičů, školení BOZP, apod.
  • řízení interních auditů
  • aktualizace interních směrnic, dokumentace, apod.
  • administrativa

POŽADAVKY:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání
  • zkušenost na administrativní pozici min. 2 roky
  • komunikativní znalost anglického jazyka (min. B1) – slovem i písmem
  • příjemné jednání a vystupování
  • komunikativní empatická osobnost
  • praxe v řešení pojistných událostí, jednání s pojišťovnami výhodou
  • znalost ISO 9001, ISO 14001 výhodou
  • pečlivost
  • analytické myšlení
  • flexibilita

BENEFITY:

  • pracovní poměr na plný úvazek
  • možnost profesního růstu
  • odborné vzdělávání

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. září
Šmídl s.r.o. | Šmídl s.r.o. | Stíčany, Hrochův Týnec Stíčany, Hrochův Týnec
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. července
Autocentrum Telnice s.r.o. | Autocentrum Telnice s.r.o. | Telnice, Brno-venkov Telnice, Brno-venkov
  • od 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. prosince
MK správní společnost s.r.o. | MK správní společnost s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • 35 000 – 48 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. července
VYTSERVIS, spol. s r.o. | VYTSERVIS, spol. s r.o. | Jablonec nad Nisou Jablonec nad Nisou
  • 20 000 – 24 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. srpna
FenStar s.r.o. | FenStar s.r.o. | Hodějice Hodějice
  • od 17 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. srpna
MMC - Moravia Marketing Company, s.r.o. | MMC - Moravia Marketing… | Brno Brno
  • 25 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. září
MMC - Moravia Marketing Company, s.r.o. | MMC - Moravia Marketing… | Krč, Praha Krč, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. září
MMC - Moravia Marketing Company, s.r.o. | MMC - Moravia Marketing… | Ústí nad Labem Ústí nad Labem
  • 18 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. září
eValue.cz s.r.o. | eValue.cz s.r.o. | Znojmo Znojmo
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. srpna
ARIETE personal s.r.o. | ARIETE personal s.r.o. | Klášterec nad Ohří Klášterec nad Ohří
  • 18 500 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. srpna
ARIETE personal s.r.o. | ARIETE personal s.r.o. | Klášterec nad Ohří Klášterec nad Ohří
  • 17 000 – 19 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Comac jobs s.r.o., ZÁLESÍ a.s., VSPN stavební s.r.o., PEPCO Czech Republic s.r.o., Partners Financial Services, a.s., JCOS s.r.o., ELKOPLAST CZ, s.r.o., NewWaterMeaning s.r.o., ARLES, s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, GECO, a.s., AM INTERIÉR, a.s., Petr Havlík, ZLIN AERO a.s., Ramseier Czech s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Randstad HR Solutions s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní specialista / specialistka, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Úvěrový specialista / specialistka, Marketingový manažer / manažerka, Mediální specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Krupiér / Krupiérka, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Kontrolor / Kontrolorka, Revizní technik / technička, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Slušovice, Zlín, Zlín, centrum, Celá ČR, Otrokovice, Fryšták, Louky, Zlín, Prštné, Zlín

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

audit auto zkušenost