- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Správce malých klientů a likvidátor pojistných událostí pro pobočku Praha
Chcete se stát součástí dobře fungujícího pražského týmu největší ryze české makléřské společnosti? Máte zkušenosti v oblasti likvidace pojistných událostí? Nebojíte se výzev a jste člověk do nepohody?
Ano? Čtěte dál…
Popis pracovní pozice
Hledáme kolegu na pozici správce pojištění malých klientů a univerzálního likvidátora, technicky zaměřeného, komunikativního, se zkušenostmi v oboru, který se nebojí občas opustit svojí komfortní zónu a proniknout do nových oblastí.
Co požadujeme
Co nabízíme

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.