- 30 000 Kč
- Plný úvazek

z: 3.1.2018
Sociální pracovník/poradce v odborné sociální poradně – jedná se o poskytování odborného sociálního poradenství v poradně pro osoby se zdravotním postižením a občanské poradně. Požadované vzdělání v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, minimálně vyšší odborné vzdělání, nejlépe však vysokoškolské v oboru právo, sociální práce, sociální pedagogika (blíže viz. § 110 uvedeného zákona).
Další požadavky: nadprůměrné komunikační dovednosti, opravdový zájem o pomoc druhým, empatii, samostatnost, psychickou odolnost, flexibilitu, ochotu učit se novým věcem, schopnost vyhledávat informace. Dále je nutná dobrá orientace v systému sociálního zabezpečení (tj. systém sociálních dávek včetně předpisů vztahujících se k osobám se zdravotním postižením), základní znalost v dluhové, spotřebitelské nebo rodinné problematice (např. exekuční a insolventní řízení). Dále požadujeme dobrou znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, internet).
Nabízíme: smysluplnou a zajímavou práci, příjemné pracovní prostředí, možnost dalšího vzdělávání a profesního rozvoje, dle dosažených pracovních výsledků možnost postupného přiznání osobního příplatku. Pracovní úvazek 0,8 – 1,0 (tj. až 40 hodin týdně), místo výkonu práce Nový Jičín, Kopřivnice, Příbor.
Výběrové řízení bude tříkolové. V prvním kole budou zájemci vybíráni na základě zaslaných životopisů, druhém a třetím kole bude formou osobního pohovoru a písemných testů s ověřením požadovaných znalostí a dovedností.
Benefity: stravné po zkušební době, zvýhodněný tarif zaměstnavatele po zk době, 5 dní dovolené od 2. kalendářního roku v org., nepravidelná pracovní doba,
Své životopisy včetně motivačního dopisu zasílejte nejpozději do 20. 1. 2018 na email: O přesném termínu druhého kola budou vybraní uchazeči informováni telefonicky.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?