- 40 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Když se řekne ,,tok materiálu" nebo ,,logistické procesy", víte ihned co si pod tím představit? Už jste někdy plánoval tyto logistické procesy ve výrobní společnosti, a přišel jste do styku i s projektovým managementem? Umíte německy?
Pokud ano, jste náš člověk!
Na této pozici budete dělat:
- analýzy, plánování a optimalizace logistických procesů
- řízení, realizace a zajištění logistických projektů dle obchodního plánu a cílů firmy a oddělení
- analýzy a popis procesů a dokumentace, školení uživatelů
- SŠ/VŠ (zaměření na logistiku výhodou)
- zkušenosti s plánováním logistických procesů (toků materiálu) a projektovým managementem
- velmi dobrá znalost NJ slovem a písmem
- znalost práce SAP a MS Office (Excel, Powerpoint)
- znalost Lean Management, Kaizen, analýzy toku hodnot, PDCA
- dobré komunikační schopnosti, týmovost, vysoká motivace plnit stanovené cíle
- moderní zázemí stabilní mezinárodní společnosti s významným postavením na trhu
- možnost profesního a osobního rozvoje
- samostatnou, zajímavou a perspektivní pozici
- odpovídající finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- závodní stravování
- flexibilní pracovní doba

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.