- 55 000 – 73 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Když se řekne ,,tok materiálu" nebo ,,logistické procesy", víte ihned co si pod tím představit? Už jste někdy plánoval tyto logistické procesy ve výrobní společnosti, a přišel jste do styku i s projektovým managementem? Umíte německy?
Pokud ano, jste náš člověk!
Na této pozici budete dělat:
- analýzy, plánování a optimalizace logistických procesů
- řízení, realizace a zajištění logistických projektů dle obchodního plánu a cílů firmy a oddělení
- analýzy a popis procesů a dokumentace, školení uživatelů
- SŠ/VŠ (zaměření na logistiku výhodou)
- zkušenosti s plánováním logistických procesů (toků materiálu) a projektovým managementem
- velmi dobrá znalost NJ slovem a písmem
- znalost práce SAP a MS Office (Excel, Powerpoint)
- znalost Lean Management, Kaizen, analýzy toku hodnot, PDCA
- dobré komunikační schopnosti, týmovost, vysoká motivace plnit stanovené cíle
- moderní zázemí stabilní mezinárodní společnosti s významným postavením na trhu
- možnost profesního a osobního rozvoje
- samostatnou, zajímavou a perspektivní pozici
- odpovídající finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- závodní stravování
- flexibilní pracovní doba
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?