- 65 000 – 95 000 Kč
- Plný úvazek

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup po skončení VŘ nebo dle domluvy.
Obecná charakteristika pozice: zajištění personální a mzdové agendy ve veřejné správě.
Vyřizování pracovněprávních záležitostí zaměstnanců, personální dokumentace zaměstnanců a evidence, zajišťování výběrových řízení na obsazení volných pracovních míst, nábor zaměstnanců, školení, mzdová agenda.
Místo výkonu práce: Poděbrady
Předpokládaný termín nástupu: po skončení výběrového řízení (srpen 2025) nebo dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou (3 měsíce zkušební doba)
Platové podmínky: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (10. platová třída).
Nabízíme: zaměstnanecké benefity, např. flexibilní začátek/konec pracovní doby,
5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna (sickdays), příspěvek na ošacení, stravování, volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní připojištění, teambuilding, možnost dalšího vzdělávání.
Uchazeč musí splňovat předpoklady stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů:
dosáhl věku 18 let; je plně svéprávný; je bezúhonný, tj. nebyl pravomocně odsouzen (§ 4 odst. 2 zák. č. 312/2002 Sb.); ovládá český jazyk; splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
Požadavky zaměstnavatele: praxe v personální nebo mzdové agendě ve státní správě či samosprávě výhodou; orientace v právních předpisech:
velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti; umění jednat s lidmi, organizační schopnosti; uživatelská znalost práce na PC; znalost personálního systému DC2 výhodou;
ochota učit se a dále se vzdělávat.
Lhůta pro podání přihlášky: 15. 8. 2025
Podrobný postup pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce MěÚ Poděbrady v sekci Výběrová řízení, volná místa. Městký úřad Poděbrady.
(„Pouhým“ zasláním životopisu nebude uchazeč/ka zařazen/a do výběrového řízení.)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?