- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup po skončení VŘ nebo dle domluvy.
Obecná charakteristika pozice: zajištění personální a mzdové agendy ve veřejné správě.
Vyřizování pracovněprávních záležitostí zaměstnanců, personální dokumentace zaměstnanců a evidence, zajišťování výběrových řízení na obsazení volných pracovních míst, nábor zaměstnanců, školení, mzdová agenda.
Místo výkonu práce: Poděbrady
Předpokládaný termín nástupu: po skončení výběrového řízení (srpen 2025) nebo dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou (3 měsíce zkušební doba)
Platové podmínky: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (10. platová třída).
Nabízíme: zaměstnanecké benefity, např. flexibilní začátek/konec pracovní doby,
5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna (sickdays), příspěvek na ošacení, stravování, volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní připojištění, teambuilding, možnost dalšího vzdělávání.
Uchazeč musí splňovat předpoklady stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů:
dosáhl věku 18 let; je plně svéprávný; je bezúhonný, tj. nebyl pravomocně odsouzen (§ 4 odst. 2 zák. č. 312/2002 Sb.); ovládá český jazyk; splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
Požadavky zaměstnavatele: praxe v personální nebo mzdové agendě ve státní správě či samosprávě výhodou; orientace v právních předpisech:
velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti; umění jednat s lidmi, organizační schopnosti; uživatelská znalost práce na PC; znalost personálního systému DC2 výhodou;
ochota učit se a dále se vzdělávat.
Lhůta pro podání přihlášky: 15. 8. 2025
Podrobný postup pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce MěÚ Poděbrady v sekci Výběrová řízení, volná místa. Městký úřad Poděbrady.
(„Pouhým“ zasláním životopisu nebude uchazeč/ka zařazen/a do výběrového řízení.)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.