Referent/referentka útvaru personální a mzdové agendy Městského úřadu Ústí nad Orlicí - redaktor/redaktorka městského zpravodaje

Ústí nad Orlicí
21.710 – 31.820 Kč

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz

PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou
TERMÍN NÁSTUPU: 1. 1. 2026, dle dohody i dříve.

CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI:

  • komplexní zajišťování agendy redakce městského zpravodaje,
  • příprava a koordinace obsahu rubrik a textů,
  • jazykové a stylistické korektury příspěvků zpravodaje a dalších tiskovin vydávaných městem,
  • administrativní zajištění vydávání zpravodaje a dalších publikací, včetně podkladů pro fakturaci,
  • zajištění a koordinace inzerce a reklamy,
  • zajištění distribuce městského zpravodaje a dalších tiskovin,
  • spolupráce na publikační činnosti městského úřadu a Města Ústí nad Orlicí,
  • spolupráce na zajištění agendy Mobilního rozhlasu,
  • spolupráce na prezentaci záměrů a výsledků města,
  • koordinace mediálních výstupů příspěvkových organizací města,
  • zajištění zpracování výročních zpráv města,
  • spolupráce při správě komunikačních kanálů a sociálních sítí města,
  • komunikace s pořadateli akcí konaných ve městě za účelem sběru informací pro další zveřejnění a zpracovávání.

POŽADAVKY NA UCHAZEČE:

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
  • výborná znalost českého jazyka, zejména stylistiky,
  • výborné vyjadřovací schopnosti,
  • znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Word),
  • znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů,
  • samostatnost, spolehlivost, kreativita, flexibilita a pečlivost.

VÝHODOU:

  • předchozí praxe v oblasti médií či komunikace s veřejností,
  • schopnost správy sociálních sítí,
  • znalost místního prostředí.

LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK:
Přihlášku s přílohami doručte do 10. 11. 2025 buď osobně na podatelnu MěÚ Ústí nad Orlicí, Sychrova 16, nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošta nebo podatelny MěÚ) na adresu:
Městský úřad Ústí nad Orlicí
Sychrova 16
562 24 Ústí nad Orlicí
Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte:
„Výběrové řízení č. 7/2025 – referent/ka PaM – neotevírat.“

INFORMACE:

  • ústní pohovory s uchazeči přihlášenými do výběrového řízení se uskuteční v týdnu od 17. 11. 2025. Přesný termín pohovoru bude uveden v pozvánce, která bude uchazeči zaslána na e-mail uvedený v přihlášce,
  • po skončení výběrového řízení budou neúspěšným uchazečům doklady obsahující osobní údaje vráceny,
  • pracovní pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné

......

Případné dotazy zodpoví:
Mgr. Gabriela Mánková, tajemnice MěÚ, tel.: zobrazit tel. číslo ,
Milan Palán, mediální koordinátor, tel.: zobrazit tel. číslo .

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

M.Preymesser logistika, spol. s r.o. | M.Preymesser logistika, spol.… | Rychnov nad Kněžnou Rychnov nad Kněžnou
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 28. října
WILLI plast s.r.o. | WILLI plast s.r.o. | Litomyšl Litomyšl
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Partners Financial Services, a.s., Dibaq a.s., Česká spořitelna, a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, TextilEco a.s., Terra Mobile s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, RKO GROUP a.s., ERGOTEP, družstvo invalidů, M.Preymesser logistika, spol. s r.o., ARCgroup s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., L D M , spol. s r. o., Česká pošta, s.p., WILLI plast s.r.o., Chroustovická a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Marketingový specialista / specialistka, Marketingový manažer / manažerka, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Sociální pracovník / pracovnice, Obchodní manažer / manažerka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Marketingový analytik / analytička, Online marketing, Pracovník / pracovnice v sociálních službách

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Polička, Helvíkovice, Svitavy, Celá ČR, Litomyšl, Týniště nad Orlicí, Lanškroun, Pražské Předměstí, Vysoké Mýto, Záboří, Proseč, okres Chrudim, Rychnov nad Kněžnou, Choceň, Vysoké Mýto, Česká Třebová, Chroustovice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

inzerce na dobu neurčitou