- 30 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Stará cesta 125/4, Ostrava
1. kontakt – podání přihlášky poštou nebo osobně
Charakteristika vykonávané práce:
zaměstnanec vykonává komplexní platovou a personální agendu, zpracovává platy zaměstnanců, metodicky usměrňuje způsob aplikace právních předpisů, a to problematiku daní z příjmů ze závislé činnosti, nemocenského pojištění, pojistného na sociální a zdravotní pojištění, zabezpečuje administrativní práce spojené se mzdovou agendou, vč. evidence a zpracování exekucí a insolvencí, komunikace s úřady, spolupráce při kontrolách příslušných orgánů, zpracovává roční zúčtování daní a ELDP, poskytuje konzultaci a vystavování potvrzení pro potřeby zaměstnanců.
Jiné požadavky:
Praxe ve mzdové a personální agendě, znalost právních předpisů, zejména zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění, zákona č. 341/2017 o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, nařízení vlády č. 222/2010 Sb., kterým se stanoví katalog prací ve veřejných službách a správě, v platném znění, zákona č. 187/2006 Sb., o nemocenském pojištění, v platném znění, zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, v platném znění, zákona č. 592/1992 Sb., o pojistném na všeobecné zdravotní pojištění, zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, v platném znění, zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmu, v platném znění, zákona č. 435/2004 Sb. o zaměstnanosti, v platném znění.
Schopnost aplikace právních předpisů v praxi, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, dobré komunikační a organizační dovednosti, uživatelská znalost PC (MS Office, ASPI).
Platové zařazení:
10. platová třída podle délky uznané praxe, v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění;
možnost postupného přiznání osobního příplatku dle § 131
zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, v platném znění.
Požadované vzdělání
VŠ vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, směr ekonomický.
Požadované doklady:
Životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních
a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se zabezpečování požadovaných činností, výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce, cizí státní příslušník obdobný doklad, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihláška musí obsahovat:
přesné označení výběrového řízení,
jméno, příjmení a titul uchazeče,
datum a místo narození uchazeče,
státní příslušnost uchazeče,
místo trvalého pobytu uchazeče,
číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
datum a podpis uchazeče.
Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze jej nahradit údaji uvedenými v životopise, v průvodním dopise apod.
Lhůta pro podání přihlášky: do 09. 07. 2021 včetně, přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny
Způsob a místo podání:
poštou nebo osobním doručením na podatelnu Úřadu městského obvodu Slezská Ostrava, nám. J. Gagarina č. 4, Ostrava – Slezská Ostrava, v zalepené obálce označené VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ PO č.5/2021 NEOTVÍRAT, s uvedením adresy uchazeče
Adresa, na kterou se přihláška posílá:
Statutární město Ostrava
Městský obvod Slezská Ostrava
Dagmar Macháčková, MPA
Těšínská 35
710 16 Slezská Ostrava
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?