- 42 000 Kč
- Plný úvazek

specifikace zaměření činnosti ředitele/ředitelky Centra kultury Lovoš:
vedení a řízení organizace
sestavování a plnění rozpočtu organizace
příprava plánů a strategických dokumentů v oblasti kultury, prezentace a cestovního ruchu
zajištění, pořádání a řízení kulturních akci konaných ve městě Lovosice
plnění úkolů vedoucího organizace, jednání jménem organizace
plná zodpovědnost za činnost organizace a její rozvoj
aktivní spolupráce s kulturními spolky
spolupráce s partnerským městem
Datum nástupu: dohodou
na dobu neurčitou
Předpoklady:
státní občanství ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR
plná svéprávnost
bezúhonnost
zdravotní způsobilost
Přihláška musí obsahovat:
jméno, příjmení, titul
datum a místo narození
státní příslušnost
místo trvalého pobytu
číslo OP nebo dokladu o povolení k trvalému pobytu (u cizích státních příslušníků)
datum a podpis (+ kontakt – číslo telefonu, e-mail)
a přílohy:
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a profesní portfolio obsahující případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost
strukturovaný životopis
motivační dopis
výpis z evidence Rejstříku trestů (starý nejvýše 3 měsíce)
koncepci fungování příspěvkové organizace Centra kultury Lovoš, širší pohled na fungování kultury ve městě (max. 3 stránky A4)
Zájemce pošle písemnou přihlášku s uvedenými doklady na adresu: Městský úřad Lovosice, Školní 407/2, 410 02 Lovosice nebo doručte osobně na podatelnu Městského úřadu Lovosice, a to nejpozději do 17.05.2023 do 14 hodin.
Na obálce vyznačte: „NEOTVÍRAT – Výběrové řízení – ředitel/ředitelka Centra kultury Lovoš“
Bližší informace poskytne kontaktní osoba.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?