- Zkrácený úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro našeho klienta firmu prodávající elektroinstalační materiál a svítidla hledáme vhodné kandidáty na pozici OBCHODNÍ KONZULTANT. Záleží nám na spokojenosti zákazníků, kterým poskytujeme kvalitní poradenství a servis. Máte podobný přístup k zákazníkům? Možná hledáme právě Vás.
- Řešení požadavků zákazníků a tvorba cenových nabídek a rozpočtů objednávek.
- Jednání s dodavateli a odběrateli a koordinace se skladem.
- Řízení celé zakázky od vytvoření objednávky po expedici ze skladu a dodání zákazníkovi.
- Tvorba individuálních nabídek pro stávající zákazníky.
- Zodpovědnost za daný segment produktů a vlastní portfolio zákazníků.
- Práce v 4 - členém týmu obchodníků - každý má svůj sortiment.
- SOÚ/SŠ elektrotechnického směru či dlouhodobá praxe a povědomí o oboru nutností.
- Pozitivní přístup k zákazníkům a obchodní duch.
- Komunikativnost osobní i telefonická.
- Ms Office - uživatelská znalost.
- Práce na hlavní pracovní poměr.
- Dobré platové ohodnocení (30-45.000 Kč nástupní plat).
- Práce na jednu směnu bez víkendů a svátků (7-15:30).
- Přátelský kolektiv v rodinné firmě.
- Prozákaznicky orientovaný člověk, komunikativní, ochotný, zodpovědný a samostatný.
– Nutná znalost českého jazyka na velmi dobré úrovni a znalost odborného názvosloví.
– Vhodné pro absolventy se zájmem o obor i zkušené starší ročníky.
- Příspěvek na dovolenou.
- Příspěvek na penzijní připojištění.
- Roční prémie podle výsledků firmy.
- Osobní ohodnocení.
- Bezproblémové parkování a dopravní dostupnost.
V případě zájmu o danou pracovní pozici pošlete svůj životopis přes odpovědní formulář.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?