- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: Řešení zákaznických reklamací, komunikace se zákazníky, realizace nápravných opatření, koordinace návštěv zákazníků, kontrola požadované kvality a kvantity ve výrobě.
Požadujeme: SŠ nejlépe technického směru, AJ nebo NJ na komunikativní úrovni, orientace v technické výkresové dokumentaci.
Zaměstnanecké výhody: 13. mzda, roční prémie, příplatky za znalost jazyků, příspěvek na penzij. připojištění, 5 týdnů dovolené, možnost homeoffice a sickdays, možnost služebních cest do zahraničí.
Nástup dle dohody, možno ihned.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.