- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Požadujeme: VŠ, popř. SŠ (nejlépe v oboru marketing – není podmínkou), praxe v marketingu včetně online min. 3 roky, zkušenost s vedením týmu zaměstnanců výhodou, výborné organizační schopnosti a obchodní dovednosti, kreativní člověk, samostatný s tahem na branku, pokročilá znalost práce na PC – Excel, PowerPoint, aplikace, grafické programy, analytická schopnost pracovat s daty, ochota se neustále vzdělávat, znalost AJ na úrovni B1, prezentační a komunikační dovednosti na vysoké úrovni, výborná znalost jazyka českého, řidičský průkaz skupiny B s aktivní praxí, trestní bezúhonnost
Náplň práce a klíčové odpovědnosti: naplňování marketingové strategie firmy a celého koncernu a zodpovědnost za její plnění, vedení marketingového týmu, spolupráce a koordinace činností zaměstnanců odpovědných za marketing v rámci koncernu, tvorba marketingových plánů a jejich implementace, odpovědnost za navrhování a aplikaci prvků strategického řízení marketingové komunikace, zejména v oblastech online marketingu a podpory prodeje, řízení spolupráce s externími dodavateli marketingových služeb, zodpovědnost za vytváření a správu profilů a kampaní na sociálních sítích, návrh, koordinace a vyhodnocení online marketingových kampaní, zajišťování marketingových materiálů obchodního útvaru, tzn. materiálů určených pro direct mail, materiálů na www stránky, inzerátů a prezentací, reporting a příprava analýz marketingových aktivit, zodpovědnost za obsahovou stránku webových stránek koncernu
KONTAKT: životopisy zasílat na e-mail
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?