- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
VEDOUCÍ OBCHODNÍHO A MARKETINGOVÉHO ODDĚLENÍ
Jsme firma – eshop www.kancelarskezidle.com s bezmála 30-letou historií, která se specializuje zejména na kancelářské židle.
Jsme jedničkou v oboru kancelářských židlí a zabýváme se také velkoobchodním prodejem.
Co vás čeká:
Vést oddělení 5 osob.
Příprava a vedení marketingových kampaní.
Dozorování a rozhodování o tom co budeme držet skladem a co ne.
Cenotvorba produktů , nastavování ziskovosti. Zapojení nových dodavatelů.
Orientace v online prostředí a další vzdělávání se.
Spolupráce a komunikace s externisty a velkoobchodními partnery.
Práce s prostředím e-shopu a jeho vylepšování.
Vedení a směřování předního e-shopu židlí s dlouholetou historií.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Požadujeme minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
Znalosti v online prostředí a e-comerce, praxe v online prostředí.
Vizi vést oddělení, ke zlepšování prostředí e-shopu a lepší práci s velkoobchodními partnery.
Praxi ve vedení kolektivu.
Co Vám nabízíme?
25 dní volna- 20 dní dovolené a 5 dní sick days, Stravenkový paušál, Prémie za přítomnost.
Firemní notebook a telefon i pro soukromé účely
Vánoční prémie na konci roku
Stravenkový paušál
V případě přesčasů je možnost si je vybrat nebo proplatit s příplatkem 25%, nikdy u nás nepropadají.
Nákup zboží za nákupní ceny.
Odesílání vlastních zásilek přes naše dopravce v režijních cenách.
První kontakt: e-mailem: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?