- Plný úvazek
Popis
Hledáme asistentku jednatele a personalistku, která bude pravou rukou v oblasti administrativy a personalistiky. Vaším úkolem bude zajistit každodenní chod kanceláře, organizovat čas jednatele a podílet se na personální agendě.
Naše firma, která se specializuje na výrobu a montáž stínící techniky, hledá všestrannou asistentku jednatele a personalistku. Budete mít na starosti každodenní provoz kanceláře, organizaci jednání a běžnou administrativní agendu. Jak budou plynout vaše zkušenosti, budete moci převzít i část personální agendy, včetně třídění životopisů a organizace pohovorů. Hledáme někoho, kdo je připraven přispět k růstu naší společnosti a dlouhodobě se stát její oporou.
Požadujeme
- Výborné organizační schopnosti a schopnost nastavit priority
- Schopnost efektivně řídit čas a zvládat hektické situace
- Pečlivost, smysl pro detaily a chuť zlepšovat procesy
- Odolnost vůči rutinním úkolům a náročnějším výzvám
- Samostatnost a ochota konzultovat strategická rozhodnutí
- Minimálně 2 roky praxe na obdobné pozici
- Komunikační dovednosti a přirozené vystupování
- Znalost práce s Excelem a jiné základní administrativy
- Řidičský průkaz sk. B (výhodou)
- Zkušenost ve výrobní firmě nebo s personalistikou je výhodou
Nabízíme
- Práce na HPP
- 13. plat jako kolektivní odměna
- Stravenky po zkušební době
- Příspěvek na dopravu po zkušební době
- Sick days, věrnostní bonusy
- Možnost účasti na firemních akcích a soutěžích
- Přátelský kolektiv a férové vedení