- 40 000 Kč
- Plný úvazek
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Hledáme HR Business Partnera, který bude nedílnou součástí zavádění nových, ale také udržování stávajících HR procesů ve firmě, zaměřené na strojírenský segment.
Jako HR Business Partner budete zodpovědný za náborový proces, komplexní řešení oblasti vzdělávání, rozvoje a udržování stávající spolupráce se studenty i učiteli. Všechny novinky budete dále komunikovat interně k ostatním zaměstnancům. Budete přispívat k PR společnosti a podporovat HR manažera. Zapojíte se do zavádění nových procesů, včetně implementace AI a digitalizace HR procesů. Budete hledat nové způsoby náborových technik. Zaměříte se na talent management, budete se podílet na tvorbě a revizi plánů školení zaměstnanců. Budete součástí menšího HR týmu.
• Zkušenosti v HR.
• Zkušenosti s vedením lidí.
• Velkou míru samostatnosti a zodpovědnosti.
• Praxi na obdobné pozici.
• Znalost platné legislativy.
• Zkušenosti z výrobní firmy jsou výhodou.
• Chuť sdílet HR know-how ve prospěch růstu firmy
• Seniorní pozici
• Stabilní pracovní prostředí
• Zajímavé finanční ohodnocení
• Přátelský pracovní kolektiv
• Řadu benefitů – pružná pracovní doba, dotované stravování, příspěvky na životní / penzijní připojištění, 5 týdnů dovolené, multisport karta, firemní akce a další…
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?