- Plný úvazek
JSI SPOLEHLIVÁ, KOMUNIKATIVNÍ A MLUVÍŠ DOBŘE ANGLICKY?
Vidíš svou budoucnost v administrativě, jsi velmi loajální a hledáš stabilní práci, kde můžeš profesně růst?
Hledáme novou kolegyni, která zvládne hodně práce, ale vždy s úsměvem. Má již nějaké pracovní zkušenosti a ví již jakým směrem chce ve svém životě jít. Nehledáme krátkodobou spolupráci, ale kolegyni co se stane trvalou součástí našeho týmu.
Co bude tvou náplní práce?
hlavní asistence generálnímu řediteli a CEO pro Evropu
asistenční podpora TOP managementu společnosti
zařizování letenek, ubytování a konferenčních místností
veškerá administrativa týkající se služebních telefonů, hlavní kontaktní osoba pro změny – tarify, objednávání simkaret a telefonních přístrojů, kontrola vyúčtování
správa firemního intranetu a zodpovědnost za aktuálnost kontaktních údajů
administrace online firemního školení na BOZP
objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
dojednávání smluv s hotely,leteckými společnostmi a ostatními společnostmi
zajištění chodu recepce (telefony, návštěvy, pošta)
ad-hoc úkoly, rozhodně se u nás nikdy nebudeš nudit
Co by jsi měl/měla znát na tuto pozici?
Abys zapadl/a do naší společnosti a nabízená pozice Tě bavila, měl/a by sis na většinu následujících otázek odpovědět ano:
- máš SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe ekonomický či administrativní směr
- pokud máš zkušenost na podobné pozici, je to výhodou, není však podmínkou,
- V angličtině jsi schopna komunikovat tak, že bez problému vyřídíš telefonát, e-mail, ale zvládneš komunikovat i se zahraničním TOP managementem.
- dobře si rozumíš s počítačem (ovládáš výborně MS Office-zejména Excel a Word)
- máš výborné organizační schopnosti a spokojíš se jedině s nejlepšími výsledky,
- umíš komunikovat se svým okolím a máš dobré vystupování,
- něco ti říká analytické a logické myšlení (matematika nebyla tvůj největší nepřítel během studia),
- zodpovědnost, odolnost vůči stresu, pečlivost, vysoké pracovní nasazení a flexibilita patří kromě jiných mezi Tvé silné stránky,
- jsi samostatná ale zároveň chceš být součástí silného týmu.
- vždy zvládneš vypadat reprezentativně a zároveň se tak chovat
- jsi aktivní řidička a nebude ti vadit jezdit autem po Praze
A čím tě za tvou perfektně odvedenou práci odměníme?
Elit CZ je všechno jen ne obrovská korporace, kde bys nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:
- zajímavou práci v zázemí velké mezinárodní společnosti
- fixní plat plus velmi motivující finanční ohodnocení v případě dobrých výsledků
- služební telefon
- přátelský kolektiv, pro který je cílem perfektně odvedená práce
- možnost osobního rozvoje a kariérního růstu
- systém zajímavých zaměstnaneckých výhod
- místem výkonu práce bude Praha 5– Stodůlky
- nástup během srpna 2016
Zaujala tě naše nabídka?
Tak neváhej a pošli svůj životopis ať tě můžeme co nejdříve uvítat na osobním pohovoru



