- Plný úvazek
z: 4.8.2017 Naše firma hledá pracovníka/pracovnici na pozici administrativní pracovník/pracovnice.Náplň práce je správa docházky zaměstnanců,evidence dat,evidence majetky a dokumentace, reporty,příprava a platby faktur vůči dodavatelům i zákazníkům,objednávání nakupovaných dílů,hmotná zodpovědnost za pokladnu,komplexní dozor nad chodem kanceláře + další odpovědnosti dle pokynů jednatele.
Požadavky: ŠŠ nejlépe ekonomického zaměření, komunikativnost, znalost AJ nebo NJ výhodou, příjemné vystupovaní, pečlivost a ochota, flexibilita, zodpovědnost.
Kontakt: Radek Palacký (jednatel), telefonicky v době od 08:00 do 16:00 hodin na č.: zobrazit tel. číslo , CV zaslat na e-mail: e-mail přes , osobně – po předchozí telefonické domluvě, na adrese firmy (09:00 – 12:00 hodin).



