- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro společnost Schiedel, s.r.o., která je vedoucí firmou v oboru spalinových cest a komínových systémů v Evropě, hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici
OFFICE MANAGER / ASISTENT(KA) MANAGEMENTU
- asistence vedení společnosti (koordinace schůzek, zajišťování služebních cest...)
- vyplňování a administrace údajů v interní databázi
- tvorba reportů pro vedení společnosti
- vedení chodu recepce
- SŠ vzdělání s maturitou
- praxe na obdobné pozici vítána
- velmi dobrá znalost MS Excel (tabulky, práce s databází...), znalost MS Outlook, PowerPoint výhodou
- komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka slovem i písmem
- vlastní auto podmínkou, je zde špatná dostupnost MHD (Nehvizdy u Prahy)
Očekávané osobnostní předpoklady:
- komunikativní, bystrá, příjemně a profesionálně vystupující osobnost
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- odolnost vůči stresu, flexibilita, loajalita
- zázemí stabilní nadnárodní společnosti
- nadstandardní finanční ohodnocení
- pružná pracovní doba
- nástup možný ihned

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.