- Plný úvazek
Náplň práce:
- Máte zkušenosti v oblasti zákaznického servisu, technické znalosti a proklientský přístup?
- Pro posílení týmu předního výrobce a prodejce elektrických kabelů a vodičů hledáme Specialistu zákaznické péče, který je kontaktní osobou pro zákazníka, má na starosti přímý kontakt se zákazníkem formou e-mailu, komunikace po telefonu.
Náplň práce:
- Komunikace se zákazníky (telefonicky, mailem), kteří projevili zájem o produkty
- Poskytování informací o dostupnosti, doporučení vhodných produktů, cenová kalkulace
- Vystavování a zadávání objednávek do systému
- Úzká spolupráce s ostatními úseky společnosti
- Pracovní doba 8,5 hod v době od 7 – 17 hodin dle dohody
Nabízíme:
- Zázemí silné prosperující společnosti
- Motivující mzdové ohodnocení, fixní mzda 30 000Kč + bonusy
- 25 dnů dovolené
- Možnost občasné práce z domova
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Stravenky
Požadujeme:
- Praxe v oblasti zákaznického servisu nutná
- Vzdělání technického zaměření
- NJ nebo AJ na komunikativní úrovni
- Uživatelská znalost práce na PC
- Dobré komunikační a organizační schopnosti
- Zodpovědnost a spolehlivost
- Dovednost pracovat v týmu



