- 35 300 – 45 800 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Hledáme nového vedoucího týmu skladu!
Jste motivovaný vůdce, který hledá novou výzvu? V této pozici se budete pohybovat v oblasti skladu a logistiky. Budete mít na starost komunikaci s řidiči, systémové věci, ale i menší tým skladníků. Pokud máte organizační schopnosti, umíte řešit problémy v reálném čase a jste flexibilní, tato pozice je pro vás ideální.
Pokud chcete být součástí úspěšného týmu, neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
• Kontrola skladových zásob, kontrola zakázek naplánovaných na daný den
• Organizace práce na směně, vedení menšího počtu skladníků
• Plánování vykládek a nakládek
• Proces příjmu a expedice hotových výrobků, obalů, šrotu, odpadu, surovin a kurýrní expedice do skladu
• Vedení skladové evidence v systému SAP 4 Hana a v dalších aplikacích a dohled na správnou archivaci
• Dohlížení na řádnou nakládku a vykládku výrobků, kovového odpadu, obalů, surovin a jejich skladování
• Dohlížet na čistotu hal a prostor
• Pomáhat při zavádění a údržbě systémů, včetně provádění interních auditů
• Pomáhat s plánovanými inventurami
• Dohled na agenturní pracovníky z hlediska kvality odvedené práce a jejich pracovní doby
• Školení nových zaměstnanců
• Středoškolské vzdělání log. oboru výhodou
• Praxe v logistice alespoň jeden rok
• Zkušenost z vedoucí pozice (teamleader, vedoucí oddělení…)
• Základní znalost anglického jazyka
• Znalost aplikací řízení zásob, základní znalost požadavků auditů normy ISO
• Znalost systému SAP
• Uživatelská znalost MS Office
• Výhodou řidičský průkaz VZV
• Dobré finanční ohodnocení
• 5 týdnů dovolené
• Měsíční bonus
• 13. mzda
• Flexipass nebo Multisport karta
• Stravenky 150 Kč
• Příspěvek na dojíždění – 3,50 Kč
• Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění – až do výše 2,5% ze základní mzdy
• Bonus za odpracovaný rok
• Docházkový bonus
• Makro karta, zvýhodněné mobilní tarify O2 a další benefity
• Smlouva na dobu neurčitou
• Nástup přímo pod firmu do kmene

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.