- 100 000 – 150 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Hledáme nového vedoucího týmu skladu!
Jste motivovaný vůdce, který hledá novou výzvu? V této pozici se budete pohybovat v oblasti skladu a logistiky. Budete mít na starost komunikaci s řidiči, systémové věci, ale i menší tým skladníků. Pokud máte organizační schopnosti, umíte řešit problémy v reálném čase a jste flexibilní, tato pozice je pro vás ideální.
Pokud chcete být součástí úspěšného týmu, neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
• Kontrola skladových zásob, kontrola zakázek naplánovaných na daný den
• Organizace práce na směně, vedení menšího počtu skladníků
• Plánování vykládek a nakládek
• Proces příjmu a expedice hotových výrobků, obalů, šrotu, odpadu, surovin a kurýrní expedice do skladu
• Vedení skladové evidence v systému SAP 4 Hana a v dalších aplikacích a dohled na správnou archivaci
• Dohlížení na řádnou nakládku a vykládku výrobků, kovového odpadu, obalů, surovin a jejich skladování
• Dohlížet na čistotu hal a prostor
• Pomáhat při zavádění a údržbě systémů, včetně provádění interních auditů
• Pomáhat s plánovanými inventurami
• Dohled na agenturní pracovníky z hlediska kvality odvedené práce a jejich pracovní doby
• Školení nových zaměstnanců
• Středoškolské vzdělání log. oboru výhodou
• Praxe v logistice alespoň jeden rok
• Zkušenost z vedoucí pozice (teamleader, vedoucí oddělení…)
• Základní znalost anglického jazyka
• Znalost aplikací řízení zásob, základní znalost požadavků auditů normy ISO
• Znalost systému SAP
• Uživatelská znalost MS Office
• Výhodou řidičský průkaz VZV
• Dobré finanční ohodnocení
• 5 týdnů dovolené
• Měsíční bonus
• 13. mzda
• Flexipass nebo Multisport karta
• Stravenky 150 Kč
• Příspěvek na dojíždění – 3,50 Kč
• Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění – až do výše 2,5% ze základní mzdy
• Bonus za odpracovaný rok
• Docházkový bonus
• Makro karta, zvýhodněné mobilní tarify O2 a další benefity
• Smlouva na dobu neurčitou
• Nástup přímo pod firmu do kmene
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.
V hlavním městě narazíte na desítky lákavých pracovních inzerátů. Jenže po nástupu často přijde vystřízlivění: slibovaná flexibilita se změní ve striktní docházku, „rodinná atmosféra“ skrývá toxické vztahy a benefity zůstávají jen na papíře. Jak si tedy nenaběhnout?