- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Hledáme nového vedoucího týmu skladu!
Jste motivovaný vůdce, který hledá novou výzvu? V této pozici se budete pohybovat v oblasti skladu a logistiky. Budete mít na starost komunikaci s řidiči, systémové věci, ale i menší tým skladníků. Pokud máte organizační schopnosti, umíte řešit problémy v reálném čase a jste flexibilní, tato pozice je pro vás ideální.
Pokud chcete být součástí úspěšného týmu, neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
• Kontrola skladových zásob, kontrola zakázek naplánovaných na daný den
• Organizace práce na směně, vedení menšího počtu skladníků
• Plánování vykládek a nakládek
• Proces příjmu a expedice hotových výrobků, obalů, šrotu, odpadu, surovin a kurýrní expedice do skladu
• Vedení skladové evidence v systému SAP 4 Hana a v dalších aplikacích a dohled na správnou archivaci
• Dohlížení na řádnou nakládku a vykládku výrobků, kovového odpadu, obalů, surovin a jejich skladování
• Dohlížet na čistotu hal a prostor
• Pomáhat při zavádění a údržbě systémů, včetně provádění interních auditů
• Pomáhat s plánovanými inventurami
• Dohled na agenturní pracovníky z hlediska kvality odvedené práce a jejich pracovní doby
• Školení nových zaměstnanců
• Středoškolské vzdělání log. oboru výhodou
• Praxe v logistice alespoň jeden rok
• Zkušenost z vedoucí pozice (teamleader, vedoucí oddělení…)
• Základní znalost anglického jazyka
• Znalost aplikací řízení zásob, základní znalost požadavků auditů normy ISO
• Znalost systému SAP
• Uživatelská znalost MS Office
• Výhodou řidičský průkaz VZV
• Dobré finanční ohodnocení
• 5 týdnů dovolené
• Měsíční bonus
• 13. mzda
• Flexipass nebo Multisport karta
• Stravenky 150 Kč
• Příspěvek na dojíždění – 3,50 Kč
• Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění – až do výše 2,5% ze základní mzdy
• Bonus za odpracovaný rok
• Docházkový bonus
• Makro karta, zvýhodněné mobilní tarify O2 a další benefity
• Smlouva na dobu neurčitou
• Nástup přímo pod firmu do kmene
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?