- 30 000 – 36 400 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Orientujete se v problematice procesního inženýrství? V životě neustále něco zlepšujete a rádi hledáte nejefektivnější řešení? Navíc máte přesah do řízení procesů dodavatelského řetězce a dokážete tlumočit veškeré požadavky a potřeby v anglickém jazyce?
Bude pro Vás výzvou řídit a školit týmy v globálním měřítku?
Pak hledáme právě Vás! Přestavte se mi životopisem a držte prst na tepu LEAN managementu právě u nás!
* Primární zaměření na aplikování Lean managementu na optimalizaci procesů a výkonu v rámci dodavatelského řetězce
* Tvorba logistických procesů a standardů zaměřených na zlepšování aktivit dodavatelského řetězce
* Hloubkové analýzy, sledování KPI, identifikace a eliminace plýtvání, implementace nápravných a nových opatření
* Vedení workshopů a školení
* Denní spolupráce s globálním týmem a podpora jejich rozvoje
* VOŠ/VŠ - technického zaměření
* Manažerské zkušenosti v řízení procesů výrobní společnosti
* Praktická znalost konceptů Kanban, VSM, A3 aj.
* AJ - velmi dobrá komunikativní úroveň/denní komunikace s globálním týmem
* Komunikační, argumentační a analytické schopnosti
* Časová flexibilita, systematičnost, iniciativa
* Nástupní mzda dle zkušeností - od 63.000Kč
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost HomeOffice
* Prémie a příplatky
* 13. plat
* 25 dní dovolené
* Cafeterie
* Interní vzdělávací kurzy a školení
* Osobní rozvoj
* Firemní a kulturní akce
* Místo výkonu: Brtnice + 10km

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.