- 40 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte za sebou již praxi v oblasti výrobního plánování, projektového řízení nebo jste zastával/a funkci technologa? Jste třeba i absolventem IT oboru, kterého fascinuje digitalizace a automatizace? Přejete si dostat možnost držet prst na tepu koordinace našich procesů? Pokud se navíc domluvíte anglicky - neváhejte, představte se mi v životopise a staňte se právě Vy naším novým specialistou!
* Řízení procesů plánovaní výroby za použití nejmodernějších pomocníků
* Správa dat v interním systému, aktualizace směrnic a standardů
* Podílení se na projektech spojených se zefektivněním a zrychlením výroby včetně snížení nákladovosti
* Příprava výrobních strategií, zodpovědnost za zavádění nových procesů automatizace a digitalizace
* Analýzy, reporty, administrativa a dokumentace
* Optimalizace linek, včetně jejich relokace - i v mezinárodním měřítku
* Spolupráce s kolegy napříč odd. firmy včetně mezinárodního týmu
* VOŠ/VŠ - technické nebo IT zaměření
* Praxe z výrobní společnosti na oddělení plánování výroby nebo technologie
* PC - velmi dobrá znalost balíčku MS Office, interní systémy
* Schopnost analytického a systematického myšlení
* AJ - komunikativní úroveň slovem i písmem
* Pečlivý a důmyslný přístup k práci
* Schopnost týmové spolupráce a ochotu dále se učit a zdokonalovat
* ŘP - sk.B - aktivní řidič - ochota vycestovat na občasné schůzky
* Nástupní plat od 42.000 Kč/ dle zkušeností
* Pravidelné navyšování mzdy
* 13. a 14. plat
* Čtvrtletní odměny
* Práce s novými technologiemi
* Flexibilní pracovní doba
* Po zaškolení možnost využívat homeoffice
* Bonusy a příspěvky
* Dotovaná strava
* Podpora při relokaci
* Propracované kurzy a školení
* Možnost profesního i platového růstu
* Firemní akce a teambuildingy
* Firemní školka
* Místo výkonu: České Budějovice
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?