- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Možná znáte pojišťovnu jako instituci, které víc než na lidech záleží na ročních obratech. U nás takhle nehrajeme. Pracovat v NN znamená stát se součástí společnosti, jejímž cílem je poskytovat finanční služby s lidským rozměrem. Na našich zaměstnancích nám záleží.
Do nově otevřené pobočky v Trutnově hledáme obchodního a finančního poradce, který zná region, je kreativní, nebojí se práce s moderními technologiemi, chce se realizovat v obchodu a financích a v budoucnu mít možnost karierního růstu.
Jak bude vypadat Vaše práce:
Po dobu celých 4 měsíců se budete zaškolovat na naše interní systémy a procesy
Budete se seznamovat s prací obchodníka za pomocí našich zkušených trenérů prodejních dovedností
Ukážeme Vám, jak vypadá kvalitní klientský servis tak, abyste měl/a vždy maximálně spokojené klienty
S čím byste měl/a přicházet:
Požadujeme min. SŠ/SOU s maturitou a čistý trestní rejstřík
Chuť a zájem se realizovat v obchodní oblasti
Nemělo by Vám chybět nadšení pro práci s lidmi/pro lidi
Měl/a byste mít odvahu pustit se do budování něčeho nového a mít zájem na sobě pracovat Příjemné vystupování a komunikativnost
Vítány jsou zkušenosti s obchodem a chuť uplatnit své nápady
Pojďte do toho s námi, pomůžeme Vám být nejlepší!!!
Co Vám mimo jiné nabídneme:
Možnost vlastí seberealizace a nastartování kariéry
Smlouvu na dobu neurčitou
Atraktivní systém odměn (fixní + variabilní složka) dle Vašeho výkonu
Možnost odborného růstu v oblasti finanční gramotnosti
Vlastní řízení kariéry
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?