- 45 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro seniory

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Grow your career and become customer care star!
Start your career in a friendly team as a customer care agent. Use your language skills and help our customers with their issues. Gain solid salary and new experience!
We are an international company providing telecommunication services. We are looking for new English speaking colleagues. Together we create an innovative environment in our technology support centers in Brno. We can offer the perfect learning and development opportunity. I will be looking forward to your English CV.
What would you do?
Work in an international environment surrounded by young, friendly and inspiring colleagues, ready to support you anytime. You would be responsible for answering phone calls and e-mails to recover customer's satisfaction. Help our customers with their issues via phone calls and save the day!
What do we need?
The key competence for this job is fluently spoken English at least on level B2. You also need a logical mindset and a passion for problem-solving. You should have a technical overview and willingness to gain new knowledge. You don't need any experience in the field. Enthusiasm to work and learn is all you need?
What will you get for your work?
Nice average salary 26.000–27.000 CZK that can grow up to 32.000 CZK when you prefer night shifts. You will get company benefits such as meal vouchers, 25 days of holiday, education, sick-days and other. This is a great opportunity to use your language skills on daily basis, work in an international environment and gain valuable experience and knowledge.
Make another step in your career!
Just send your english CV e-mail: e-mail přes , or contact me on tel. no.: zobrazit tel. číslo

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.