- 28 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
We are searching for new members to an international help desk team in Brno in the Czech Republic. It is a great opportunity to get a job that could fulfill your needs for social contact and success. The key competence for this position is a good communication skill in English.
Great news! You will get a relocation package 20.000 CZK.
Job description
Your responsibility is to answer the calls of company customers, who are looking for a helping hand to solve their issues connected to the company services and products. The questions are mostly from the technical field in which the employer provides 2 weeks training.
Required competencies
The key ability is English on a good communicative level at least B2. Willingness to work on PC and adopt new technical knowledge. Time flexibility the working hours are between 12 pm and 8 am, always 8 hours long shift.
Employer proposal
Perfect working conditions, thanks to a well organize modern office building and friendly company culture. Decent basic salary between 27.550 CZK and 35.000 CZK (1.100 – 1.400 €) + a benefit for night shifts, which is 50%. Interesting company perks and benefit such as relocation package 20.000 CZK.
Don't hesitate and send me your English CV on zobrazit tel. číslo .
. You can also call me onYou certainly don't want to miss this great job opportunity.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?