- 41 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Do zcela nové prodejny sportovní značky HEAVY TOOLS v Praze – Šterboholy hledáme celý nový prodejní tým, a to jak šikovné prodejní asistentky / asistenty, tak i vedoucí celé prodejny.
Můžete se těšit na provize z prodeje i zaměstnanecké slevy! Tak se nám neváhejte ozvat. Těšíme se. :)
* údržba vzhledu prodejny a vytváření vizuální stránky obchodu
* profesionální a nadstandartní zákaznický servis
* komunikace a budování vztahů se zákazníky
* práce s luxusní módou a přímý prodej
* příjem a vybalování zboží
* vyřizování případných reklamací
* min. středoškolské vzdělání
* zkušenost v obchodě s módou a vynikající komunikační schopnosti při obsluhování zákazníků
* reprezentativní vystupování a smysl pro detail i časová flexibilita
* český jazyk nutností (angličtina – výhodou)
*uživatelská znalost PC
* smysl pro zodpovědnost a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
* ochota práce ve směnném provozu s otevírací dobou dle Fashion Outlet Areny 10:00-20:00 hod
* mzdové ohodnocení asistent/ka prodeje (31 – 35.000 Kč)
* mzdové ohodnocení vedoucí prodejny (42 – 46.000 Kč)
* možnost kariérního růstu
* provize z prodeje (formou procent) - výše Vaší výplaty je ve Vašich rukách.
* provize za splnění měsíčních cílů.
* zaměstnanecká sleva 40 % pro Vás a Vaše blízké.
* obdržíte oblečení značky Heavy tools na každou sezónu pro nošení na pracovišti zdarma + 2x ročně možnost zakoupení obuvi s 80% slevou.
* káva na pracovišti zdarma
* přátelský a nápomocný tým, protože věříme, že atmosféra je v práci důležitá.
* smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení
* nástup od 10.6. nebo domluvou
* lokalita: Praha - Šterboholy
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Klíčová slova: prodavač, asistentka prodeje, prodejce, prodavačka v obchodě, obchodní poradce, práce v Praze, obchodní asistentka v obchodě, prodavač sportovních věcí, vedoucí prodeje, vedoucí prodejny se sportovním oblečením, manažer prodejny, vedoucí prodavač, sales asistent…
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?