- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Dräger je německá, úspěšná, středně velká rodinná firma se sídlem v Lübecku. Byla založena v roce 1889 a v roce 2020 zaměstnávala více jak 17 000 zaměstnanců po celém světě. Firma se zabývá výrobou ochranných prostředků a zdravotnických zařízení. Všechny produkty mají jeden společný cíl: ochranu, podporu a záchranu lidských životů. Hlavními zákazníky společnosti Dräger jsou nemocnice a zdravotnická zařízení, hasičské organizace, ropný a plynárenský průmysl, důlní, chemický průmysl a další.
- opravovat a seřizovat výrobní zařízení
- provádět preventivní kontrolu a údržbu výrobních zařízení
- identifikovat technické problémy ve výrobě, analyzovat je a odstraňovat jejich příčiny
- navrhovat a realizovat změny procesů na výrobní lince
- pracovat ve třísměnném režimu, v budoucnosti pravděpodobně provoz nepřetržitý
- SŠ/ SOU vzdělání technického směru
- min. 2 roky praxe na pozici údržbáře nebo seřizovače zařízení
- znalost práce s technickou dokumentací, základní dovednost užívání měřících nástrojů
- vyhl. č.50 §6.
- řidičský průkaz
- základní znalost AJ popř. NJ výhodou
- uživatelská znalost MS Office
- roční a čtvrtletní bonus
- stravenky v hodnotě 110,- Kč
- firemní dopravu z Jirkova, Chomutova a Kadaně
- 25 dnů dovolené po roce spolupráce
- odměnu za doporučení nového zaměstnance
- odměnu za dosažené pracovní výročí
- příspěvek na penzijní připojištění po 2 letech
- akce pro zaměstnance
- vzdělávací a jazykové kurzy
- čisté a bezpečné pracovní prostředí
- firemní kulturu založenou na důvěře, respektu a férovém jednání
a další
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?