- 45 000 – 60 000 Kč
 
- Plný úvazek
 
📍 Jsme SMS Finance a.s., ryze česká společnost s více než 23letou historií a jasnou filozofií:
„Dělat věci správně, se vyplácí.“
Do svého týmu hledám obchodníky, kteří se nebojí výzev, chtějí se zlepšovat a budovat si kariéru ve financích.
Fixní bonus za úspěsnou adaptaci (první 3 měsíce)
Vlastní zdroje klientů – nemusíš shánět naslepo
Motivační provizní systém bez stropu
Podpora od zkušených mentorů – u nás v tom nejsi sám
Kariérní růst podle jasně daného systému
Pravidelná školení a workshopy pro osobní i profesní rozvoj
Přátelský kolektiv, kde táhneme za jeden provaz
Komunikativní a cílevědomé lidi, kteří se chtějí posouvat
Osobnosti s tahounským duchem a chutí učit se novým věcem
Samostatné a odpovědné hráče do týmu
Parťáky, kteří se neleknou nekomfortní zóny
Minimálně SŠ vzdělání + čistý trestní rejstřík
Bez exekuce nebo insolvence
Aktivní řidiče (sk. B)
Nadpozemské zkušeností ve financích
Dokonalé znalosti produktů – vše tě naučíme
Stereotypní přístup – u nás se rozvíjíš, ne stagnuješ
Stěžování si bez hledání řešení a cest
Neprofesionální přístup
📩 Jdeš do toho?
Pošli mi svůj životopis nebo krátkou zprávu, a já se ti ozvu.
📍Ostrava | Možnost kariérního růstu | Férové podmínky | Skvělý tým

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!