- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
CONFESS Research je inovativní česká agentura se sídlem v Praze – Karlíně, která brzy oslaví 20 let úspěšné existence na trhu marketingového výzkumu.
Dlouhodobě se pídíme po novinkách, které mohou být nám a našim klientům prospěšné a uvádíme je rychle do života: jako jedni z prvních jsme ve výzkumu začali využívat neuromarketing, reakční časy nebo principy behavioral science, již více než deset let běžně využíváme online metody kvalitativního výzkumu, díky čemuž rosteme i v této době, kromě všech běžných typů kvalitativního a kvantitativního výzkumu realizujeme pro klienty i např. inovační workshopy, agile projekty, UX výzkumy vč. remote UX testování, testy oční kamerou, ale také např. meditační skupiny pro hloubkovou exploraci insightů…
Jsme členy několika mezinárodních výzkumných asociací, účastníme se jejich konferencí a také na nich přednášíme – v lednu 2022 jsme přednášeli pro účastníky QRCA Annual Conference v San Diegu o využití umělé inteligence v kvalitativním výzkumu. Naši mladí kolegové zvítězili v národním kole a úspěšně CONFESS reprezentovali v mezinárodním finále ESOMAR Research Got Talents 2021.
Zakládáme si na profesionalitě, fair play a přátelském duchu uvnitř naší firmy i navenek.
Více informací na www.confess.cz
Koordinátor náboru a tazatelské sítě
Jsi optimista od přírody a mistr komunikace? Snadno se domluvíš s různými lidmi? Zajímá tě marketingový výzkum a chceš nám pomoci ho dělat dobře? Spoj se s námi – v Confess Research & Innovation hledáme posilu do rekrutačního týmu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.