- 50 000 Kč
- Plný úvazek

Hledám zkušeného profesionála na posílení HR týmu výrobní společnosti. Budete se věnovat vyhledávání a oslovování vhodných uchazečů o rozličné pozice dle aktuálního požadavku zaměstnavatele (pozice konstruktérů, projektových manažerů, techniků a specializovaných pozic do výroby aj.) zejména prostřednictvím sociálních sítí – LinkedIn, Facebook aj. Budete organizovat výběrové pohovory a vést schůzky se zájemci o dané pozice, vyřizovat příslušnou administrativu.
Nabídka je vhodná pro zájemce, který disponuje odbornou praxí z oblasti náboru (ideálně z personální agentury) a jež dokáže pracovat v prostředí sociálních sítí (nutná podmínka). Výhodou znalost AJ (alespoň na mírně pokročilé úrovni).
Nástup do PP dohodou, ideálně prosinec/leden
Mzdová nabídka: dohodou (uvedené rozpětí je pouze informativní), pracoviště Plzeň
Při výkonu práce využijete
VŠ/SŠ vzdělání
předchozí odbornou praxi z oblasti náboru (nutná podmínka)
znalost práce se sociálními sítěmi
AJ alespoň mírně pokročilá
aktivní přístup k práci
výborné komunikační schopnosti
Zaměstnavatel nabízí
zázemí rychle se rozvíjející zahraniční společnosti
25 dnů dovolené
půlroční bonusy až do výše 13. mzdy
příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dopravu
pravidelná roční valorizace mzdy
kafeterie Benefit plus – 4.800 Kč/rok
dotované závodní stravování
čisté a bezpečné pracovní prostředí
jazykové kurzy – AJ
možnost profesního růstu a vzdělávání
Info o zaměstnavateli
globální nadnárodní výrobní společnost sídlící v Plzni, která podniká v oblasti elektrotechniky, kromě výroby v Plzni probíhá i vývoj nových produktů (nové moderní vývojové centrum)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?