- Plný úvazek
O nás
Pojďte pracovat pro hlavní město Prahu - Magistrát hlavního města Prahy
Magistrát hl. m. Prahy hledá nového kolegu či kolegyni na pozici specialista / specialistka organizace práce v odboru personálním (VR 38/23/S, kód 1566)
Náplň práce:
- komplexním zajišťováním oblasti organizace práce, zejména:
- posuzováním a zařazováním pracovní činnosti do platových tříd podle závazných právních předpisů
- koordinací a přípravou popisů pracovních činností na systemizovaná místa
- aktualizací organizační struktury do úrovně systemizovaného místa včetně evidence historického vývoje
- administrací pohybů zaměstnanců v rámci organizační struktury
- spoluprací při tvorbě vnitřních předpisů ve svěřené oblasti
- spoluprací při implementaci nových produktů nebo úpravě stávajícího SW personálního informačního systému
- přípravou podkladů k materiálům předkládaným Radě hl. m. Prahy a Zastupitelstvu hl. m. Prahy
Co od Vás očekáváme:
- VŠ vzdělání
- orientaci v personální oblasti
- dobrou uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel a MS Word)
- schopnost pracovat s personálním informačním systémem
- komunikační dovednosti, organizační schopnosti, samostatnost, přesnost a pečlivost, spolehlivost, zodpovědný přístup a chuť učit se nové věci
- Výhodou je
- orientace v pracovněprávních předpisech a praxe v personalistice
- znalost zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění
- znalost nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění
- zkušenosti s tvorbou popisů pracovní činnosti a zařazováním do platových tříd
- znalost personálního programu Flux PAM
Zaujala Vás naše nabídka? Podívejte se na naše volná místa na webových stránkách kariera.praha.eu, kde se z oznámení dozvíte více. Termín pro podání přihlášky je 20. 3. 2023. Těšíme se Vás!
Co Vám můžeme nabídnout:
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
- po zapracování možnost občasné práce z domova
- pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
- pracoviště v centru Prahy
- podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring a koučink
- benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, 2 dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Finanční bonusy a prémie
- 13., případně 14. plat
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Zaměstnanecké akcie
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření a pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na ubytování
- Příspěvek na vzdělávání
- Příspěvek na dovolenou
- Občerstvení na pracovišti



