- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Office manager
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Baví Vás administrativní činnosti a máte alespoň 2 roky zkušeností? Pak nám odpovězte na tento inzerát!
Vaše náplň práce bude:
- veškerá administrativa – maily, komunikace s bankou, reporting
- vyřizování veškeré externí komunikace (písemná i telefonická) s úřady, klienty, dodavateli
- starost o recepci
- podpora ostatních oddělení
- objednávání kancelářských potřeb
- příprava firemních eventů
- zajištění obchodních cest a další.
Lokalita: Praha 4
Nástup: možno ihned
POŽADAVKY:* min. 2 roky praxe jako asistentka vedení nebo office manager
- anglický jazyk min. na úrovní B1
- dobrá znalost MS Office
- proaktivní přístup a flexibilita
- vynikající komunikační a prezentační dovednosti
- organizační schopnosti
BENEFITY:
- 22 dní dovolené
- 2 sick days
- finanční bonusy dle výsledků
- mobilní telefon
- notebook
- občerstvení na pracovišti
- možnost kariérního růstu



