- 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co vás čeká na pracovní pozici Office Manager?
● příprava podkladů pro fakturaci v ekonomickém systému Pohoda
● spolupráce při řešení obchodních případů
● řešení poptávek, nabídek
● komunikace se zákazníky a dodavateli
● zajištění přepravy zboží
● služební cesty ČR i zahraničí
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
Hledáme samostatné, efektivní, organizačně schopné a pečlivé kolegyně nebo kolegy. Někoho, kdo:
● má příjemné vystupování, je komunikativní a vstřícný
● dokáže pracovat na úkolu od A do Z, dotahuje věci do konce
● má alespoň středoškolské vzdělání s maturitou
● má dobrou znalost angličtiny slovem i písmem, další jazyky výhodou
● vlastní řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
● má znalost práce s PC, sada Office
Výhodou bude…
… orientace ve strojírenství nejlépe znalost spojovacího materiálu, není to však podmínka.
Co vám můžeme nabídnout?
● práci v motivujícím prostředí a v přátelském kolektivu
● HPP a zaměstnanecké výhody: služební telefon, stravenky, sick days, služební počítač
● pravidelná pracovní doba
● odpovídající platové ohodnocení, placené přesčasy
● nástup možný ihned
Zaujala vás nabídka? Dejte nám o sobě vědět!
Budeme se těšit na strukturovaný životopis v češtině a v angličtině. K životopisu prosím přiložte krátký motivační dopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?