- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Asistentka managementu - PRAHA 1
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Chcete se stát členem týmu mezinárodní developerské společnosti?
Umíte řešit problémy a nenadálé situace s klidem a profesionálním přístupem?
Pokud se nebojíte každodenní komunikace v angličtině, přihlaste se mi na pozici ASISTENT/KA MANAGEMENTU SPRÁVY NEMOVITOSTÍ!
Vaše náplň práce na pozici Asistent/ka managementu bude:
- Koordinace a plánování aktivit managementu
- Administrativa – zakládání smluv, aktualizace, archivace nájemních smluv
- Spolupráce při měsíčním vyúčtování výdajů – uchování dokladů
- Reporting, plánování rozpočtu, vyúčtování výdajů
- Přímá komunikace s klienty
- Ad-hoc úkoly
Lokalita: Praha 1
Nástup: Dohodou
POŽADAVKY:
- SŠ vzdělání/ VŠ obchodního směru výhodou
- Zkušenosti z obchodního světa
- Výborná znalost českého jazyka slovem i písmem
- Znalost AJ na vysoké úrovni pro každodenní komunikaci
- Schopnost multitaskingu a určování priorit
- Schopnost pracovat samostatně a zodpovědně
- Silné organizační schopnosti, důraz na detail, schopnost samostatného rozhodování
BENEFITY:
- Nadstandartní dovolená
- Příspěvek na jazykové kurzy
- Flexibilní pracovní doba
- Občerstvení na pracovišti (snídaně, obědy, nápoje)