Náplň práce:
Do našeho týmu Rilancio hledáme novou kolegyni na pozici ASISTENTKA.
Náplň práce:
- každodenní podpora vedení společnosti, zajištění chodu kanceláře 9,00-17,30 (po-čt), pá 9,00-16,00
- práce v centru Prahy (Krakovská 25, Praha 1)
- řešení ad-hoc požadavků
- zajištění chodu kanceláře (uvádění návštěv, objednávání kancelářských potřeb, tisk a vazba dokumentů, apod.)
- péče o zázemí společnosti (kuchyňka), objednávání občerstvení
- vyřizování příchozí pošty, odchozí pošty, zvedání telefonů
- aktualizace dat, kompletace dokumentů
Požadujeme:
- základní znalost MS Excel a MS Word
- milé a přátelské vystupování
- aktivní přístup, zájem o práci asistentského charakteru
- samostatnost, iniciativa, spolehlivost, důslednost, rychlost
- ochotu učit se novým věcem
Nabízíme:
- různorodou práci v přátelském kolektivu
- nástup dohodou
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na mobilní tarif
- Občerstvení na pracovišti