
Grafton Recruitment s.r.o.
ADMINISTRATIVNI PODPORA obchodniho oddělení s perfektní NĚMČINOU
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Hovoříte pefrektně NĚMECKY a hledáte práci v klidném pracovním prostředí a v oblasti administrativy? Máme pro Vás skvělou pracovní příležitost!
Náplň práce:
- administrativa ohledně prodeje pro německý trh
- procesování objednávek v systému
- zadávání objednávek do výrobního rozvrhu
- tvorba jednoduchých diagramů v program AutoCad (s programem Vás naučíme)
- vystavování zálohových faktur a faktur pro český prodej v systému Pohoda
- zákaznický servis pro minimální množství objednávek z platformy Aukro
- objednávání firemních obědů a vedení jejich administrativy
- občasné objednávání dopravy přes online aplikaci
- zakládání pick listů, dodacích listů a faktur
- asistence manažerům (skenování, třídění, reporting zboží na skladě)
POŽADAVKY:
- Perfektní znalost německého jazyka
- Zkušenost z administrativy či obchodu je výhodou
- Výborné komunikační znalosti
- Prozákaznický přístup
BENEFITY:
- Motivační složka mzdy
- Možnost karierního růstu
- Zaškolení na pozici