- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovník/ce zákaznického servisu s němčinou
Zajímáte se o svět parfémů a kosmetiky?
Chcete komunikovat v němčině?
Pokud ano, je práce v zákaznickém servisu ve společnosti el nino pro Vás to pravé. Nástup možný i dle domluvy v jiný termín.
Co budete na této pozici dělat:
budete v každodenním kontaktu se zákazníky německy mluvícího trhu prostřednictvím telefonu nebo emailu
zpracovávat související administrativu
komunikovat s dalšími odděleními společnosti
podílet se na práci marketingového odd. (příprava akcí pro německy mluvící trhy)
Perfektně k nám zapadnete, pokud:
jste přátelský, profesionální a komunikativní
se umíte vcítit do role zákazníka a máte trpělivost, pozitivní a prozákaznický přístup
Vám vyhovuje úzká spolupráce v týmu s kolegy při řešení zákaznických dotazů
Vás nerozhodí nestandardní situace, umíte argumentovat a rád vymýšlíte zlepšení
Pro tuto pozici dále potřebujete:
znalosti na úrovni úplného středního vzdělání
znalost práce na počítači – internet, mailový klient, Excel, Word atd.
dobrý pravopis a srozumitelné vyjadřování slovem i písmem ve němčině
Výhodou:
znalost prostředí call centra nebo praxe na zákaznické lince
znalost sortimentu parfémů a kosmetiky
Ve společnosti el nino budete:
členem moderního týmu v Nové Pace
rozvíjet svoje dovednosti a vzdělávat se
Práce je vhodná i pro absolventa s pokročilou znalostí jazyka (min. B2 , lépe C1), vše ostatní zaučíme!
Pokud Vás pozice zaujala – přímo nebo pro Vašeho známého či známou, neváhejte nás kontaktovat a zeptat se na podrobnosti přímo na personálním oddělení společnosti.
Kontakt: Dominika Kožnarová, e-mail přes , tel. zobrazit tel. číslo
Společnost el nino parfum, s.r.o. je obchodní společností zabývající se prodejem parfémů a kosmetiky pro stovky klientů z celé Evropy.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.