- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
DACHSER Czech Republic a. s. působí na trhu logistiky již od roku 1992 a poskytuje služby v oblasti mezinárodní a vnitrostátní kamionové spedice, skladování a celních služeb.
* řízení a plánování provozu skladu, vč. vedení týmu zaměstnanců
* metodické vedení procesů skladování a kontrola dodržování nastavených procesů
* příprava a realizace inventur
* měření a vyhodnocování KPI
* operativní zajištění údržby a oprav technických prostředků pro manipulaci se zbožím
* praxi minimálně 3 roky na řídící pozici ve skladové logistice
* anglický jazyk – komunikativní znalost (komunikace se zákazníkem)
* pokročilou znalost MS Office
* plánovací a organizační dovednosti, rozhodnost, spolehlivost, asertivní jednání
* schopnost řešit problémy, orientace na výsledek
* ŘP + průkaz obsluhy VZV
* zázemí perspektivní mezinárodní logistické společnosti
* motivující finanční ohodnocení dle pracovního výkonu s řadou benefitů (pololetní premie, stravenková karta 130 Kč/odpracovanou směnu, zvýhodněný telefonní tarif, dovolená nad zákonný rámec - 25 dnů po zkušební době, příspěvek zaměstnavatele na penzijní pojištění, příspěvek na volný čas: Multisportkarta nebo cafeterie)
* práci na plný úvazek, pružné rozvržení pracovní doby
* pracoviště Letohrad
* termín nástupu dohodou

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.