- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

DACHSER Czech Republic a. s. působí na trhu logistiky již od roku 1992 a poskytuje služby v oblasti mezinárodní a vnitrostátní kamionové spedice, skladování a celních služeb.
* řízení a plánování provozu skladu, vč. vedení týmu zaměstnanců
* metodické vedení procesů skladování a kontrola dodržování nastavených procesů
* příprava a realizace inventur
* měření a vyhodnocování KPI
* operativní zajištění údržby a oprav technických prostředků pro manipulaci se zbožím
* praxi minimálně 3 roky na řídící pozici ve skladové logistice
* anglický jazyk – komunikativní znalost (komunikace se zákazníkem)
* pokročilou znalost MS Office
* plánovací a organizační dovednosti, rozhodnost, spolehlivost, asertivní jednání
* schopnost řešit problémy, orientace na výsledek
* ŘP + průkaz obsluhy VZV
* zázemí perspektivní mezinárodní logistické společnosti
* motivující finanční ohodnocení dle pracovního výkonu s řadou benefitů (pololetní premie, stravenková karta 130 Kč/odpracovanou směnu, zvýhodněný telefonní tarif, dovolená nad zákonný rámec - 25 dnů po zkušební době, příspěvek zaměstnavatele na penzijní pojištění, příspěvek na volný čas: Multisportkarta nebo cafeterie)
* práci na plný úvazek, pružné rozvržení pracovní doby
* pracoviště Letohrad
* termín nástupu dohodou
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.