- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Společnost COMGUARD a.s. se od roku 2006 v roli Value Added Distributora (B2B) specializuje na oblast IT bezpečnosti, produktů a služeb, a s tím související podporu partnerského prodeje.
• nepřímý prodej produktů a služeb v oblasti bezpečnosti IT
• jednání s potenciálními i stávajícími obchodními partnery
• vyhledávání obchodních příležitostí, prezentace na konferencích a workshopech, školení partnerů, tvorba nabídek, příprava smluv
• vyhledávání nových obchodních partnerů, jejich školení, spolupráce na obchodních případech partnerů (pre-sales support partnera jako např. prezentace, zajištění testování, koordinace případné podpory výrobce v rámci projektu atd.)
• spolupráce s ostatními odděleními společnosti při přípravě projektů pro obchodní partnery, včetně návrhu řešení a tvorbě nových produktů a služeb
• spolupráce se světovými leadery v oblasti IT bezpečnosti (např. Trellix, Sophos, Barracuda, Rapid7, Logrhythma další.)
• minimálně SŠ vzdělání s maturitou a obchodní praxi nebo absolvent VŠ
• řidičský průkaz skupiny B, praxe v řízení
• dobrou uživatelskou znalost PC: MS Office
• velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• flexibilní pracovní nasazení
• bezúhonnost
• znalost AJ (slovem i písmem na komunikativní úrovni)
• příležitost stát se odborníkem v oblasti bezpečnosti ICT
• prostor pro iniciativní a tvořivou práci
• podpora a zaškolení od zkušených kolegů
• odpovídající finanční ohodnocení a výkonnostní bonusy bez horního limitu
• interní i externí odborné vzdělávání,
• kurzy angličtiny,
• účast na zahraničních konferencích
• možnost home office,
• sick days,
• flexibilní pracovní doba
• příspěvek na stravování,
• příspěvek na kulturu a sport,
• pracovní notebook a technické vybavení pracoviště,
• služební telefon s placeným paušálem a daty,
• teambuildingy a firemní snídaně – zachováváme pohodovou firemní kulturu a rodinnou atmosféru,
• kancelář v Praze s výbornou dopravní dostupností
• další zaměstnanecké výhody dle délky zaměstnaneckého vztahu a benefity pro stálé zaměstnance
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?