- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
místo výkonu práce : Krnov
Požadovaná profese: OSOBNÍ ASISTENT/KA
Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti ambulantních a terénních služeb a pečovatelé v oblasti domácí péče (53222)
Pracoviště a kontakty
Firma: Centrum pro zdravotně postižené Moravskoslezského kraje o.p.s., IČ 26593548, Dr. E. Beneše 1497/21, 792 01 Bruntál
Místo výkonu práce: Krnov
Komu se hlásit: Bc. Dagmar Slaninová, kont.osoba, e-mail: e-mail přes
Vlastnosti volného místa
Směnnost: Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah: celý nebo zkrácený úvazek (0,5 až 1 úvazek)
Minimální stupeň vzdělání: Základní + praktická škola
Doba zaměstnání: Nástup ihned
Mzdové rozpětí: 18 000Kč – 22 000Kč/plný úvazek dle dosažené praxe a prokázaných dovedností
Požadované dovednosti: " odborná způsobilost dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách,
" časová flexibilita,
" pozitivní vztah k lidem,
" samostatnost, spolehlivost, tolerance,
" schopnost pozitivního myšlení a kontroly nad projevy vlastních emocí,
" trestní bezúhonnost,
" zdravotní způsobilost,
" ŘP sk. B a praxe výhodou.
Poznámka k volnému místu: Nabízíme:
" zaškolení,
" možnost osobního růstu a rozvoje,
" zajímavou, zodpovědnou a smysluplnou práci,
" získání odborné praxe,
" pracovní doba: Po – Pá, max. jeden víkend v měsíci.
Hlavní pracovní náplň:
Pomoc osobám se zdravotním postižením a seniorům se zvládáním každodenních úkonů:
" pomoc nebo podpora při přípravě i podávání stravy,
" pomoc nebo podpora při oblékání a svlékání,
" pomoc nebo podpora při samostatném pohybu ve vnitřním i vnějším prostoru,
" pomoc nebo podpora při přenosu na lůžko, na vozík,
" pomoc nebo podpora při úkonech osobní hygieny,
" pomoc nebo podpora s úklidem a údržbou domácnosti, nákupy,
" doprovázení uživatele do školského zařízení, zaměstnání, k lékaři,
" pomoc při vyřizování běžných záležitostí,
" a další činnosti dle vyhlášky MPSV č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách.
Zaměstnanecké výhody:
" možnost přiznání osobního příplatku
" odměny
" zaměstnanecký telefonní tarif
" stravenky po zkušební době
" dovolená navíc (5dnů) po prvním roce
KO:
Bc. Slaninová Dagmar, e-mail: e-mail přes , životopis s motivačním dopisem zašlete na e-mail přes . Pohovory se zájemci budou realizovány průběžně.
Další informace:
Zasláním materiálů o své osobě zájemce/kyně souhlasí s uchováním svých osobních údajů.
Z : 5.9.2019

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.