- Plný úvazek
U nás budete:
- Vést obchodní administrativu – vytvářet cenové nabídky, zadávat data do systému, připravovat podklady a zpracovávat korespondenci, organizovat a plánovat schůzky, připravovat jednání s obchodními partnery aj.
- Telefonicky jednat se zákazníky a dopravci, udržovat dobré obchodní vztahy
- Rozšiřovat portfolio zákazníků/dodavatelů
- Vyřizovat úkoly a přidělenou agendu, zajišťovat provozní záležitosti, připravovat podklady pro dispečery
Oceníme:
- Ukončené SŠ, příp. VŠ vzdělání (nejlépe obchodního/logistického/pedagogického směru)
- Výhodu je komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka
- Velmi dobrou komunikativnost a schopnost poradit si
- Schopnost pracovat v kolektivu – je nás v kanceláři cca 15 a neznáme nudu:)
U nás získáte:
- Množství zkušeností z oblasti logistiky / dopravy
- Za odvedenou práci pravidelnou mzdu a něco navíc za aktivitu
- Spoustu benefitů – tradičních (stravenky, příspěvek na ŽP/PP aj.) i netradičních (sick days, jazykové kurzy, firemní akce v podobě bowlingu, badmintonu, motokár, běžek, kol, aj.)
- Nové přátele, kteří tě nenechají ve štychu
- Zaměstnání v příjemném a moderním pracovním prostředí



