- Plný úvazek

⛵KDO JSME?⛵
Běžně byste nás označili za personální agenturu, lovce hlav, headhuntery či náboráře.
⚓My sami sebe však označujeme za SPECIALISTY NA REGIONÁLNÍ NÁBOR.
🌊Ve vodách recruitmentu brouzdáme již slušnou řádku let. V roce 2024 jsme se však rozhodli odpoutat od původní flotily. A proto vznikla naše ⛵FLAGSHIP s ambicí být hrdou vlajkovou lodí regionálního náboru.
⛵Vyražte prozkoumat vody širokého moře recruitmentu s námi.
Připojte se k našemu týmu jako Referent zákaznického oddělení a staňte se klíčovým členem, který zajišťuje plynulý průběh zpracování objednávek a komunikaci s našimi klienty. Pokud jste organizovaní, máte skvělé komunikační dovednosti, pak hledáme právě vás!
Vaší náplní práce bude:
- Zajištění, že všechny objednávky jsou správně zaznamenány a zpracovány
- Aby byly všechny zakázky kryty potřebným zbožím
- Příprava konkurenceschopných nabídek pro naše zákazníky
- Efektivní zpracování poptávek zákazníků a jejich předání obchodním zástupcům
- Dohlížení na to, aby byly termíny dodání od dodavatelů dodrženy
- Koordinace přípravy zboží pro expedici a udržování spojení se skladovými operacemi
- Efektivní a profesionální řešení jakýchkoli reklamací s dodavateli i odběrateli
- Středoškolské vzdělání
- Schopnost efektivně organizovat vlastní práci a priority
- Schopnost samostatně a efektivně řešit běžné pracovní úkoly
- Vynikající verbální a písemné komunikační schopnosti.
- Anglický jazyk
- 5 týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- příspěvek na stravování
- rozvojové školení
- firemní akce
- notebook, telefon
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?