O nás
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ ČR
Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU).
Do oddělení personálního hledáme nového kolegu/kolegyni. Jedná se o pracovní místo. V případě zájmu o tuto pozici, zašlete prosím do 22. 9. 2025 motivační dopis s uvedením názvu pozice doplněný strukturovaným profesním životopisem na e-mailovou adresu elektronické podatelny MPSV, nebo datovou schránkou (sc9aavg), nebo písemně na adresu: Ministerstvo práce a sociálních věcí, personální oddělení, Na Poříčním právu 1, 128 01 Praha 2.
Náplň práce:
- praktická aplikace zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (např. vedení osobního spisu státního zaměstnance/zaměstnance, základní úkony správního řízení, vznik, změny a ukončení služebního/pracovního poměru, povinnosti a práva státních zaměstnanců/zaměstnanců, podmínky výkonu služby, řízení ve věcech služby, jmenování a odvolání představených/vedoucích zaměstnanců);
- metodické usměrňování a koordinace jednotlivých oblastí personální správy v rámci MPSV se zaměřením na služební/pracovní vztahy státních zaměstnanců/zaměstnanců;
- zpracování, evidence a zabezpečení realizace všech nutných úkonů spojených se vznikem, změnou a skončením pracovních/ služebních poměrů zaměstnanců/ státních zaměstnanců, vč. zaměstnanců zajišťujících agendy ESF; a se jmenováním a odvoláním vedoucích zaměstnanců/ představených;
- zpracování analytických a statistických vyhodnocení v oblasti managementu lidských zdrojů v MPSV včetně zpracování souhrnných zpráv;
- práce s informačními systémy (informační systém o státní službě, rejstřík státních zaměstnanců) včetně systému SAP, modul řízení lidských zdrojů.
Co od Vás očekáváme:
- státní občanství České republiky, státní občanství jiného členského státu Evropské unie nebo státní občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- dosažení věku 18 let
- ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou
- trestní bezúhonnost
- plná svéprávnost
- zdravotní způsobilost
- český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
- velmi dobré organizační, komunikační a interpersonální dovednosti
- samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost a schopnost týmové spolupráce
Výhodou:
- znalost problematiky státní správy, zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších přepisů a zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
- znalost práce se systémem SAP
Co Vám můžeme nabídnout:
- pracovní poměr na dobu určitou (zástup za RD na služebním místě)
- nástup dohodou
- plný pracovní úvazek
- platové podmínky dle Nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (12. platová třída), osobní příplatek a odměny (nenárokové složky platu)
- zaměstnanecké benefity (pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 5 dní sick-days, možnost částečné práce z domova, příspěvek na stravování, možnost zvýhodněné MultiSport karty, fond kulturních a sociálních potřeb, ucelený systém vzdělávání zaměstnanců, možnost využití dětské skupiny)
- zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v centru Prahy
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Masáže na pracovišti
- Firemní školka