- 45 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hlavní body pracovní náplně jsou:
Podpora úspěšného komerčního využití inovativních řešení uplatněných ve vývojových projektech (zaměření na patenty a průmyslový design)
Spolupráce s vývojovým týmem na eliminaci rizik spojených s uvedením nových technologii na trh
Zajištění a kontrola podkladů spojených s ochranou duševního vlastnictví
Administrativní úkony spojené s ochranou duševního vlastnictví
Spolupráce s externími poradci v oblasti duševního vlastnictví
Kooperace s konstrukční částí vývoje
Komunikace se zahraničními pobočkami
Pozice je vhodná pro uchazeče na začátku profesní kariéry, event. zájemce disponující alespoň krátkodobou odbornou praxí. Vítán je uchazeč např. s právním vzděláním, pro něhož je oblast duševního vlastnictví oborově zajímavá pro další realizaci, avšak konkrétně u uchazeče s právním vzděláním je potřeba disponovat nějakou vazbou na technický obor (praxe ve výrobní firmě apod.), příp. je vítán technicky založený zájemce, jehož by daná práce naplňovala.
Při výkonu práce využijete
VŠ vzdělání právnického směru, event. technik
aktivní AJ – nutná podmínka, denní využití jazyka
znalost práce s MS Office
schopnost samostatné práce, analytický přístup, smysl pro detail
Zaměstnavatel nabízí
zázemí rychle se rozvíjející zahraniční společnosti
příjemné a podnětné pracovní prostředí
práci na HPP
5 týdnů dovolené
2× ročně finanční bonus
příspěvek na penzijní připojištění, na dopravu
pravidelná roční valorizace mzdy
dotované závodní stravování
jazykové kurzy – AJ
možnost profesního růstu a vzdělávání
Info o zaměstnavateli
japonská výrobní společnost sídlící v Plzni, která podniká v oblasti elektrotechniky
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?