Koordinátor/ka spolupráce s partnery a rozvoje systémových změn

Nové Město, Praha
27.250 – 40.120 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Ministerstvo práce a sociálních věcí hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Vyšší odborné
Délka prac. poměru
na dobu určitou 15. 11. 2024 — 30. 9. 2027

O nás

MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ ČR

Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU).

 

Do oddělení projektů inovací a sociálního začleňování hledáme kolegu/kolegyni na pozici koordinátor/ka spolupráce s partnery a rozvoje systémových změn, který/která bude mít na starosti rozvoj spolupráce s partnery z neziskového i soukromého sektoru a bude se podílet na návrhu a rozvoji systémových změn v oblasti prevence energetické chudoby.
Zaměstnanec/zaměstnankyně bude pracovat na unikátním sociálně inovačním projektu, jehož cílem je pilotovat inovační model prevence energetické chudoby, inspirovaný zahraničními příklady dobré praxe. Model je postaven na dlouhodobém a komplexním poradenství v přirozeném prostředí klienta, které odpovídá jeho individuálním potřebám. V projektu jsou využívány aktivizační a motivační nástroje a behaviorální přístupy, jenž cílí na změnu chování, zvýšení energetické gramotnosti a odolnosti ohrožených domácností před pádem do energetické chudoby. Ve spolupráci se státním, soukromým a neziskovým sektorem projekt cílí na rozvoj systémových změn v prevenci energetické chudoby.

 

BLIŽŠÍ INFORMACE K NÁPLNI UVEDENÉHO PRACOVNÍHO MÍSTA VÁM POSKYTNE:

Bc. Tatiana Konrádová, tel.: zobrazit tel. číslo

Náplň práce:

• rozvíjení meziooborové spolupráce s aktéry státního, soukromého a neziskového sektoru – zejména s poskytovateli energií, prodejci a výrobci spotřebičů, neziskovými organizacemi, asociacemi, zástupci MMR, MŽP a MPO;
• spolupráce se stávajícími partnery projektu, ale i nastavení dlouhodobé strategie zapojování nových partnerů, hledání dalších potenciálních partnerů, vybudování důvěry nových partnerů k MPSV i pilotovanému inovačnímu řešení;
• koordinace pracovních skupin k systémovým změnám, spolupráce s designérem služeb na facilitaci pracovních skupin a zpracování výstupů za účelem definování a rozvíjení systémových změn;
• spolupráce na výstupech projektu;
• v závěrečné etapě projektu zajištění postupného přenosu inovačního řešení na dlouhodobého nositele s cílem zajistit udržitelnost po skončení realizace na MPSV;
• rozvíjení spolupráce s belgickým partnerem projektu.

Co od Vás očekáváme:

• státní občanství České republiky nebo jiné státní občanství s trvalým pobytem v České republice
• ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu
• schopnost dotahovat věci do úspěšného konce
• schopnost adaptovat se na dynamické prostředí a čelit změnám a výzvám, které jsou součástí inovačních projektů
• proaktivní přístup, konstruktivní postoj k řešení problémů
• komunikační, prezentační a vyjednávací schopnosti
• schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
• spolehlivost, pečlivost, systematičnost, flexibilita, ochota učit se
• dobrá znalost MS Office
• trestní bezúhonnost
• zdravotní způsobilost

Výhodou:
• předchozí praxe na pozici s podobným zaměřením
• zkušenosti s inovačními přístupy a metodami

Co Vám můžeme nabídnout:

• zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v centru Prahy
• pracovní poměr na dobu určitou (do 31. 3. 2026, s možností prodloužení do 30. 9. 2027)
• plný pracovní úvazek
• nástup od 15. 11. 2024 nebo dle dohody
• platové podmínky dle § 5 odst. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (12. platová třída)
• osobní příplatek a odměny (nenárokové složky platu) – u vysokoškolského vzdělání v bakalářském studijním programu nebo jen u vyššího odborného vzdělání dochází pří stanovení platu k odpočtu praxe v délce 2 let
• příležitost podílet se na rozvoji sociálně inovačního projektu s přímým dopadem na cílové skupiny
• zajímavou, kreativní a smysluplnou práci v menším týmu podporujících a přátelských kolegů/kolegyň
• prostor pro vlastní iniciativu, možnost učit se novým věcem a postupům
• možnost rozvíjet vlastní síť kontaktů a spolupracovat se soukromým, státním i neziskovým sektorem.
• notebook a mobilní telefon s tarifem
• zaměstnanecké benefity (pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 5 dní sick-days, možnost částečné práce z domova, příspěvek na stravování, fond kulturních a sociálních potřeb, další vzdělávání zaměstnanců, možnost využití dětské skupiny)

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace | Školní jídelny Praha 10,… | Vršovice, Praha Vršovice, Praha
  • 28 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Kamýk, Praha Kamýk, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. listopadu
VIVO CONNECTION, spol. s r.o. | VIVO CONNECTION, spol. s r.o. | Slavkov u Brna Slavkov u Brna
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. dubna
VIVO CONNECTION, spol. s r.o. | VIVO CONNECTION, spol. s r.o. | Slavkov u Brna Slavkov u Brna
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. srpna
AURES Holdings a.s. | AURES Holdings a.s. | Trutnov Trutnov
  • 50 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. listopadu
HUTIRA s.r.o. | HUTIRA s.r.o. | Popůvky, Brno-venkov Popůvky, Brno-venkov
  • 40 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 28. listopadu
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 27 250 – 40 120 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 28. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Ředitelství silnic a dálnic s. p., Městská část Praha 3, Institut klinické a experimentální medicíny, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, Policejní prezidium České republiky, Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace, Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace, OBIS s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., NADĚJE, Mateřská škola "U Krtečka" Praha 5 - Motol, Kudrnova 235, příspěvková organizace

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Vedoucí týmu / Team leader, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Ekonom / Ekonomka, Finanční kontroling, Účetní, Manažer / manažerka v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Správce / správkyně IT, Technik / technička IT, Tester, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Odborný pracovník / pracovnice, Sociální pracovník / pracovnice, Projektový / projektová manažerka, Ředitel / ředitelka auditu, Učitel, Pedagog / Učitelka, Pedagožka, Vychovatel / Vychovatelka, Ekolog / Ekoložka, Geolog / Geoložka, Veterinární lékař / lékařka, Střelmistr / Střelmistrová, Celník / Celnice, Policista / Policistka, Technik / technička BOZP, Voják / Vojákyně, Kontrolor / Kontrolorka, Kurátor / Kurátorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Vedoucí pracovník / pracovnice, Právní specialista / specialistka, Právní úředník / úřednice, Support IT, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Krč, Praha, Žižkov, Praha, Nové Město, Praha, Kamýk, Praha, Praha, Holešovice, Praha, Vršovice, Praha, Staré Město, Praha, Karlín, Praha, Nusle, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

bezpečnost design kulturní na dobu určitou zkušenost