- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Významná malovýrobní a dodavatelská strojírenská společnost, zajišťující produkty pro světové klienty z řad známých a zvučných jmen, hledá nového člena týmu, který se nebojí a je zodpovědný. Pokud chcete být součástí významné společnosti, která si zakládá na kvalitě, čtěte níže.
- neustálé zlepšování procesů (lean, 6S)
- provádění preventivní kontroly a auditů na pracovišti
- statistiky, výkazy, reporting
- implementace požadavků na odpadové hospodářství
- kontrola a plánování revizí
- dodržování korporátních a legislativních požadavků, správa dokumentace (BOZP, PO, ŽP)
- spolupráce s ostatními odděleními
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru
- znalost AJ na komunikativní úrovni (alespoň B1)
- pokročilá znalost MS Office
- výhoda znalostí v aplikování nástrojů neustálého zlepšování
- ochota se učit novým věcem
- chuť do práce, osobní nasazení, cit pro detail
- při zájmu o účast ve VŘ zaslání CV v češtině i angličtině
- atraktivní finanční ohodnocení
- kvartální bonusy
- mimořádné prémie
- zdravotní volno navíc
- jazykové kurzy bezplatně v pracovní době
- tři měsíce zkušební doba s důkladným zaškolením
- pracoviště v Plzni na Borských polích
- parkoviště v hlídaném areálu společnosti
- pracovní doba Po - Pá jedna směna
- zaměstnanecká smlouva do kmene společnosti

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.