Dekoratér/ Visual merchandiser, Plzeň
- Plzeň
- H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o.
Volné místo ve firmě Comac jobs s.r.o.
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | Plzeň |
Firma | Comac jobs s.r.o. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Obchod, nákup a prodej zboží |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co bude tvojí náplní práce?
Veškeré aktivity v oblasti správy a administrace pohledávek, zejména:
Komunikaci se zákazníky za účelem zajištění včasnosti a úplnosti plateb.
Včasnou alokaci příchozích plateb v podnikovém informačním systému.
Udržování zákaznických účtů v aktuálním stavu, párování kreditních a debetních položek.
Eskalaci pozdních plateb a zákazníků s problémovým cash-flow, proaktivní identifikaci možných překážek pro včasnou platbu, spolupráci se zákazníkem na hledání řešení.
Zajištění přiměřených kreditních podmínek pro zákazníky v souladu s politikou skupiny v oblasti Credit-Managementu.
Uvolňování pozastavených objednávek zákazníků v souladu s nastavenými pravidly a aktuální kreditní situací daných zákazníků.
Řešení zákaznických reklamací.
Budování vztahu se zákazníky a dalšími interními/ externími partnery v oblasti financí, účetnictví, nákup, logistiky atd.
Poskytování detailních analýz v oblasti problémů na straně zákazníka – množství, příčina, návrh nápravných opatření.
Přípravu reportů pro management/ klienta dle zadaných požadavků, koordinaci zpětné vazby/ vykazování KPI dle požadavků smluvených s klientem, podporu při měsíčních uzávěrkách.
Co od tebe očekáváme?
Angličtinu na úrovni C1, další jazyk výhodou.
Vynikající komunikační schopnosti (písemné i ústní) v cizím jazyce, ochotu intenzivně komunikovat se zákazníky.
Analytické schopnosti – schopnost zpracovat a porozumět větším objemům dat z interních i zákaznických systémů v různých formátech.
Proaktivitu, asertivitu, flexibilitu, samostatnost, orientaci na proces a nastavené cíle.
Dobrou znalost práce s MS Excel (výhodou).
Vzdělání nebo praxi v oblasti financí (výhodou).
Co ti za to nabídneme?
Zajímavou práci ve firmě s pozitivní firemní kulturou, která je založená na úctě k zaměstnancům a k jejich práci.
Pracovní místo v moderních kancelářích ve výborné lokalitě v centru Plzně.
5 týdnů dovolené.
Bonus za doporučení nového zaměstnance 25.000 Kč.
Roční odměnu ve výši jedné měsíční mzdy.
Placené přesčasy a možnost jejich vybírání formou náhradního volna.
Stravenky v hodnotě 90 Kč (s dotací ve výši 40 Kč).
Jazykové kurzy a další vzdělávání zdarma.
Příspěvek na penzijní připojištění.
Zvýhodněné telefonní tarify od T-mobile.
Firemní akce.
Produkty zákazníků spol. za zvýhodněné ceny (CD, DVD, BD, PS).
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.
S námi získáte základní přehled o tom, jak dlouho trvá rodičovská dovolená, kdy končí rodičovská dovolená, jak se vypočítává a jak správně postupovat při jejím ukončení. Přidáme také užitečné informace, jak zajistit hladký návrat do zaměstnání po rodičovské dovolené.
Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou jeho práva, a jaké povinnosti má zaměstnanec vůči svému zaměstnavateli.
Byli jste pozváni na pohovor formou assessment centra? Poradíme vám, jak se na něj připravit, co a jak se testuje, jak probíhá a na co si dát pozor. Přidáme tipy, jak assessment centrum úspěšně zvládnout.
Zodpovíme vaše dotazy ohledně brigád a práce, jak si najít tu nejlepší brigádu a co vše byste měli vědět o práci při studiu a praxi. Článek rozdělíme na dvě části, které spolu úzce souvisejí. V první části se budeme věnovat brigádám, praxím a v druhé části všeobecně práci při škole.
Ukončení pracovního poměru ve zkušební době není nic, co bychom chtěli. Ale občas i přes veškerou snahu to musíme udělat. Poradíme vám, jak správně postupovat při zrušení pracovního poměru ve zkušební době, a přidáme i formulář, který můžete použít.
Teambuilding - co to je, jak jej připravit? Dáme vám tipy na teambuilding, jednotlivé aktivity, i ty netradiční. Účastníte se teambuildingu? Poradíme vám, na co si dát pozor. Není to jen o zábavě.
Průvodní dopis k životopisu je prvním kontaktem s personalistou ve vysněné společnosti. Vysvětlíme si, co to je průvodní dopis a jaký je rozdíl oproti motivačnímu dopisu. Ukážeme si, jak napsat průvodní dopis. Nechybí ani vzor průvodního dopisu.
Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním příkladem, co do tarifní mzdy zahrnovat, co se zaměstnancům vyplácí nad rámec tarifní mzdy. Ukážeme si i hlavní výhody a nevýhody a závěrem dodáme i doporučení pro zaměstnavatele, kteří zavedení tarifní mzdy zvažují.
V tomto článku jsme pro vás připravili přehled TOP 10 magazínů o HR vzdělávání, které zaujímají přední příčky nejen díky své návštěvnosti, ale především díky kvalitnímu obsahu, který skutečně vzdělává a inspiruje. Pojďte s námi objevit ty nejlepší zdroje informací v oblasti HR! 😉
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje