- Plný úvazek

Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
Pro předního dodavatele digitálních disků pro vzdělávací, informační a hudební průmysl právě ledáme komunikativní a ráznou osobu s angličtinou na úrvoni C1 a nejlépe ekonomickým vzděláním nebo praxí z finanční oblasti.
Co bude tvojí náplní práce?
Veškeré aktivity v oblasti správy a administrace pohledávek, zejména:
Komunikaci se zákazníky za účelem zajištění včasnosti a úplnosti plateb.
Včasnou alokaci příchozích plateb v podnikovém informačním systému.
Udržování zákaznických účtů v aktuálním stavu, párování kreditních a debetních položek.
Eskalaci pozdních plateb a zákazníků s problémovým cash-flow, proaktivní identifikaci možných překážek pro včasnou platbu, spolupráci se zákazníkem na hledání řešení.
Zajištění přiměřených kreditních podmínek pro zákazníky v souladu s politikou skupiny v oblasti Credit-Managementu.
Uvolňování pozastavených objednávek zákazníků v souladu s nastavenými pravidly a aktuální kreditní situací daných zákazníků.
Řešení zákaznických reklamací.
Budování vztahu se zákazníky a dalšími interními/ externími partnery v oblasti financí, účetnictví, nákup, logistiky atd.
Poskytování detailních analýz v oblasti problémů na straně zákazníka – množství, příčina, návrh nápravných opatření.
Přípravu reportů pro management/ klienta dle zadaných požadavků, koordinaci zpětné vazby/ vykazování KPI dle požadavků smluvených s klientem, podporu při měsíčních uzávěrkách.
Co od tebe očekáváme?
Angličtinu na úrovni C1, další jazyk výhodou.
Vynikající komunikační schopnosti (písemné i ústní) v cizím jazyce, ochotu intenzivně komunikovat se zákazníky.
Analytické schopnosti – schopnost zpracovat a porozumět větším objemům dat z interních i zákaznických systémů v různých formátech.
Proaktivitu, asertivitu, flexibilitu, samostatnost, orientaci na proces a nastavené cíle.
Dobrou znalost práce s MS Excel (výhodou).
Vzdělání nebo praxi v oblasti financí (výhodou).
Co ti za to nabídneme?
Zajímavou práci ve firmě s pozitivní firemní kulturou, která je založená na úctě k zaměstnancům a k jejich práci.
Pracovní místo v moderních kancelářích ve výborné lokalitě v centru Plzně.
5 týdnů dovolené.
Bonus za doporučení nového zaměstnance 25.000 Kč.
Roční odměnu ve výši jedné měsíční mzdy.
Placené přesčasy a možnost jejich vybírání formou náhradního volna.
Stravenky v hodnotě 90 Kč (s dotací ve výši 40 Kč).
Jazykové kurzy a další vzdělávání zdarma.
Příspěvek na penzijní připojištění.
Zvýhodněné telefonní tarify od T-mobile.
Firemní akce.
Produkty zákazníků spol. za zvýhodněné ceny (CD, DVD, BD, PS).
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.
V hlavním městě narazíte na desítky lákavých pracovních inzerátů. Jenže po nástupu často přijde vystřízlivění: slibovaná flexibilita se změní ve striktní docházku, „rodinná atmosféra“ skrývá toxické vztahy a benefity zůstávají jen na papíře. Jak si tedy nenaběhnout?